Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
letrow schreef:Als ik me niet vergis heb ik op mijn Glo onderin bij normale epubs het bladzijdenummer(van het totale boek) en bij kobo epubs bladzijde X van hoofdstuk Y. Ik zal vanavond eens kijken, ik heb beide soorten op de Glo staan.
Shiloh schreef:Ik vind de hele discussie überhaupt een beetje vreemd. Wat moet iemand die blind is nou met een ereader. Daar heb je dan toch audio boeken voor of boeken met braille? Electronisch braille lijkt me bijzonder lastig. En iemand die niet blind is moet toch gewoon kunnen lezen, dus wat voor bijzondere functies moet die er dan nog bij kunnen?
tamary schreef:Shiloh schreef:Ik vind de hele discussie überhaupt een beetje vreemd. Wat moet iemand die blind is nou met een ereader. Daar heb je dan toch audio boeken voor of boeken met braille? Electronisch braille lijkt me bijzonder lastig. En iemand die niet blind is moet toch gewoon kunnen lezen, dus wat voor bijzondere functies moet die er dan nog bij kunnen?
Prijs audioboek begint meestal bij 40 euro/dollar en lang niet alle titels krijgen een audioversie. Ebook prijs begint bij gratis en gemiddelde ligt tussen de 6 en 10 dollar/euro (engels dan wel) Meer keus en meer koopkracht dus.
tamary schreef:Shiloh schreef:Maar dan nog is een digitaal boek op een tablet toch 1000x logischer dan op een ereader. Alle voordelen van een ereader zijn toch compleet loos voor iemand die niets kan zien?
Ik sjouw liever een ereader in de rondte dan een tablet.