Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nicolletje schreef:Ik denk dat het echt aan iemand zijn kookkunsten ligt... Want je kan met 3x niks nog iets lekkers maken
Maar ik heb gemerkt dat mensen die koken niet leuk vinden, daar lukt het allemaal wat minder goed bij.
Ik vind daarentegen strijken niet leuk, en inderdaad het ziet er ook niet uit bij mij..
Quellian schreef:En een annuleringsverzekering afsluiten als je met kerst bedenkt een weekend weg te gaan; voor je het weet lig je op dat moment in het ziekenhuis
Was je gas factuur zo enorm?
BarockPinto schreef:Ook zorgen dat je zwangerschapsverlof niet midden in de winter valt.
In 2010 hadden we een strenge winter met heel wat weken sneeuw, ik kreeg ook bijna een hartverzakking van de eindafrekening van de Electrabel.
Dit jaar hetzelfde verhaal, dus ik hou m'n hart vast voor juni als de eindafrekening komt.
BarockPinto schreef:Ook zorgen dat je zwangerschapsverlof niet midden in de winter valt.
In 2010 hadden we een strenge winter met heel wat weken sneeuw, ik kreeg ook bijna een hartverzakking van de eindafrekening van de Electrabel.
Dit jaar hetzelfde verhaal, dus ik hou m'n hart vast voor juni als de eindafrekening komt.