Oohh Yes ik heb een hele goede reden om naar de action te mogen.We hebben een nieuwe caravan gekocht en die moet ik natuurlijk in gaan richten. Heb er nou al zin in
oehh dat wordt binnenkort even kijken bij de nagellakjes
Hahaatje
Geplaatst: 21-01-12 18:11
tinkermina schreef:
Weten jullie of ze bij de action grote plastic opberg''dozen'' hebben? Ben de kasten aan het opruimen, en wil nu alles gesorteerd hebben in bakken...
Zoek je echt dozen met deksels? Daar hebben ze niet zo heel veel keus in, vind ik zelf. Ze hebben wel een heleboel verschillende maten mandjes van plastic in allerlei leuke kleuren en uiteraard spotgoedkoop Ik heb er laatst zelf een hele lading van aangeschaft omdat ik mijn kasten ook wat georganiseerder wil hebben. Een beetje combineren met de verschillende maatjes en alles is weer netjes opgeborgen
Hier lagen de Cracknagellakjes ook al in de winkel! Ben er alweer op uitgekeken, dus heb ze maar niet meegenomen De normale nagellakjes waren ook aangevuld, ze hadden nieuwe kleuren erbij zitten! Heb een blauwige en een donkergrijze meegenomen
Verder kon ik me inhouden, heb de nagel/handcreme gekocht (en hij ruikt lekkeeeeeer, volgende week nog even 2 halen voor het geval dat ze zo snel weer weg zijn) en ook nog stickers om m'n fiets een beetje op te pimpen
merel_gomez
Geplaatst: 21-01-12 18:43
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt
McThirsk
Geplaatst: 21-01-12 19:09
[/quote] Zoek je echt dozen met deksels? Daar hebben ze niet zo heel veel keus in, vind ik zelf. Ze hebben wel een heleboel verschillende maten mandjes van plastic in allerlei leuke kleuren en uiteraard spotgoedkoop Ik heb er laatst zelf een hele lading van aangeschaft omdat ik mijn kasten ook wat georganiseerder wil hebben. Een beetje combineren met de verschillende maatjes en alles is weer netjes opgeborgen [/quote]
ja liefst met deksel...afsluitbaar dus, kan ik het in de schuur beter bewaren...
Wij gebruiken altijd van die afsluitbareplastic zakjes in het kleine formaat,maar zowel als Spijkenisse als hoofddorp zijn die niet meer te verkrijgen. Weet iemand of ze nog wel komen?
Ik ga zo maar even langs de action, vind die muurstickers toch wel erg leuk!
Keet
Geplaatst: 23-01-12 12:16
Lootje1991 schreef:
Wij gebruiken altijd van die afsluitbareplastic zakjes in het kleine formaat,maar zowel als Spijkenisse als hoofddorp zijn die niet meer te verkrijgen. Weet iemand of ze nog wel komen?
Die haal ik altijd bij de AH. Scheelt eigenlijk weinig in prijs
die haal ik ook altijd bij de AH , maar volgens mij zijn die wel net iets groter dan die van de action. haalde bij de action altijd graag de badolie , lavendel,eucalyptus,rozemarijn etc. in van die galzen flesjes, die hebben ze hier niet meer staan , weet iemand of de action die uberhaupt nog heeft of weer krijgt?
Ik heb net het shirt uit de aanbieding gehaald. Zit fijn, had maat L (heb normaal ook maat L) en mooi lang. Helaas zijn de mouwen erg wijd en flubberig, dus ik breng hem straks gelijk weer even terug . Toch jammer, verder is hij wel fijn!
Weet iemand toevallig of ze er hele grote canvas doeken hebben?? Ik weet iig dat ze kleintjes hebben om te beschilderen, maar ben op zoek naar een van ong 80x50 cm ofzo.
Kayleigh
Geplaatst: 23-01-12 16:48
BarockPinto schreef:
Weet iemand toevallig of ze er hele grote canvas doeken hebben?? Ik weet iig dat ze kleintjes hebben om te beschilderen, maar ben op zoek naar een van ong 80x50 cm ofzo.
Jaa, volgens mij in allerlei verschillende maten .
Maar ook echt hele grote dan? Ach en anders morgen maar even gaan kijken. En dan kom ik vast niet alleen met een canvasje thuis Zag allemaal weer leuke dingen staan tussen de 100 nieuwste artikelen op de site.
Ben net ook weer even langsgeweest. Heb 4 boeken uit de aanbieding, van 0,85 per stuk, lagen hier aardig wat verschillende, heb er 2 waarvan ik zelfs twijfelde of ze er wel bij hoorde, zo dik en mooi waren ze, eentje zelfs gesealed Nog een pakje screenprotectors meegenomen en kitkat+twix voor in de pauze op het werk haha. Wilde nog l'oreal conditioner meenemen maar die waren helaas helemaal op van de week nog maar even terug dan.
ik koop regelmatig canvas doeken.. de doeken zijn erg fijn om mee te werken ik maak voornamelijk cartoonachtige dingen van mijn paard, en andere dieren die ik heb of gehad heb... erg leuk.. ze hangen allemaal bij de trap