gaaf!!ik wil ook verhuizen.... zou zoveel dingen weer zo anders doen! *zucht*
ik kijk altijd verbouwen en verkopen (ofzo), lijkt me toch heerlijk zeg! je koopt huisjes op, knapt die op en verkoopt ze (ok in deze tijd een beetje lastig maar tegen de tijd dat ik dat kan is de markt vast weer beter
)maar je kan dan iedere keer er weer een paleisje van maken en dan hoef je er niet een paar jaar in te zitten, nee je verkoopt het gewoon hihi en begint weer aan de volgende.... *gaat staatslot kopen*

Ik ga vanavond even gluren!
Er staan al 2 onder 1 kaps (hebben de bewoners zelf gebouw) Bij onze buurman loopt een scheur van de ene kant naar de andere kant... Daar wordt je écht niet gelukkig van. Het glasvezel heb je tegenwoordig in meerdere designs. Vind de V zeg maar wel erg leuk! Wat me tegen stond, is dat we het spachtelen konden laten doen en het behangen daar waarschijnlijk zelf gaan doen(heb nog niet iemand gevonden die het kan doen)..... Ik ben zo'n piet lut, en wil dat het heel netjes gebeurd.... Geloof nooit dat dat het word als we het zelf doen.... Daarbij moet je het dan (volgens een vriendin) nog 2 keer rollen, anders dekt het niet goed?! Vind vooral in de woonkamer dat het er gewoon netjes uit moet zien!
Bouwbehang 'bestaat' niet meer.