oke hubbabubba dat is mooi dat ik dat weet! wij krijgen volgende week de sleutel van ons nieuwe huis waar we ook wat dingen met latex wilde dekken, maar dat halen we dus gewoon bij de bouwmarkt in plaats van bij de action!
Xantha
Geplaatst: 18-08-11 08:25
tinkersjakie schreef:
Xantha schreef:
Bij onze Action hebben ze bijna geen corrigerende hempjes meer, iemand enig idee of deze nog terug komen???
Ja ze waren op=op maar had vandaag ze weer in handen en ingedeeld in de winkel dus weer op nieuw te bestellen
Ja Stef, dat scheelt een hoop frustratie en als je gewoon een super dekkende koopt dan ben je in 1x klaar! Nu hebben we eerst alles met dat van de action gedaan en daarna nog een keer over moeten doen en dat hebben we met een emmer van de hornbach gedaan. Dan kom je op hetzelfde bedrag uit want van de action heb je 4 emmers nodig die je met 1 emmer van de hornbach redt!!
Serum is hier ook goedgekeurd! Vind het geurtje helemaal niet vervelend... Lekker zelfs (of komt dat door de hormonen )
Nee hoor, komt niet door de hormonen. Ik vind 't ook lekker ruiken.
Serum hier ook uitgeprobeerd. Vind wel dat 't na een dag niet meer werkt. Of ik ben te zuinig geweest. Twee pompjes heb ik in de staart van mijn merrie uitgesmeerd.
Ja hè... toch En het effect was er echt! Ik ben benieuwd dan na een dag. Ik heb iets van vier/vijf pompjes gedaan. Dan is ook echt elk haartje los van de ander te krijgen...
gisteren naar action toegeweest, temperatuurmetertjes gekocht voor in de wandelendetakken bakken, secondenlijm omdat ik hem toch eens wilde uitproberen en hele kleine bewaarbakjes met een leuke deksel kleur erop voor iets kleins in te doen zoals kraaltjes ofzo.
Watapatja
Geplaatst: 18-08-11 15:25
vandaag ook weer geweest
2 geurtjes 1 ruikt net als DKNY (apple) en de andere naar een van burberry en dat voor €3,- samen ofzo en die pennen met stifjes achterop honden speeltje hondenborstel
owja, ik had ook niet een ballenwerper meegenomen voor mij uitlaathondje. omdat die nu zo braaf is en los mag lopen op een groot veld waar een hek langs staat.. en dan kan ik die bal lekker ver werpen, ik zelf kom nog geen 10 meter verder haha..
iloonaa__
Geplaatst: 18-08-11 15:41
Watapatja schreef:
vandaag ook weer geweest
2 geurtjes 1 ruikt net als DKNY (apple) en de andere naar een van burberry en dat voor €3,- samen ofzo en die pennen met stifjes achterop honden speeltje hondenborstel
weer helemaal blij
Hoe ziet dat flesje eruit met het geurtje van burberry?
Ach zolang ze net zo lekker ruiken vind ik het niet erg. Voor de prijs van het origineel kan je 25 neppers halen haha. Heb hier ook een neppe Issey Miyake en niemand ruikt het verschil, zelfs mijn moeder niet die wel het origineel heeft. Morgen maar wéér naar de Action, hé wat vervelend nou