[centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:00

_Azar_ schreef:
denk er wel aan dat degene waar je via whatsapp naar stuurt, dat ook op zijn gsm moet hebben

ja ik sms te veel met een hele goede vriendin van mij en al haar smsjes gaan op aan mij en de rest van haar vriendinnen heeft whats app

Reanlm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:59

horzlover schreef:
Vraagje:

Ik over weeg mijn ipod nano (4g&8gb) te vervangen voor een ipod touch ik zou graag wat er varingen over de ipod touch horen en weet iemand misschien of je whats app op een ipod touch kan hebben

Dit kun je installeren maar het is niet aanbevolen omdat de iPod Touch geen telefoon is (je kunt er dus niet mee bellen). Je kunt slechts berichten over WiFi versturen en je hebt ook geen mobiel internet.[/quote]

maar voor whatsapp heb je toch een telefoonnummer nodig? Of doe je gewoon het nummer van je normale telefoon dan :)*

Rean_pony ik heb zelf destijds voor de 4 gekozen, vind hem weinig anders ten opzichte van de 4s en heb er nooit spijt van gehad en het scheelt een hoop geld ;)[/quote]

oke dankjewel ! _/-\o_ jep , in abbonent scheelt het weinig.. maar in de kosten , voor de 4s betaal je 100 euro meer dan de 4 ofzo :p
en hoe is het internet? wel snel ? en de foto's ?

bedankt !

troi

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 20:09

Ik heb een vraagje over de ipad, soms krijg ik per ongeluk onderin het scherm een lijstprogrammas, in een soort ribbon, terwijl ik aan het internetten ben. Super handig want dan hoef ik niet via de desktop naar een ander programma. Maar na uitgebreid uitpluizen krijg ik nog niet niet expres voor elkaar, iemand hier die weet hoe ik moet doen???

Bvd!

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 20:24

@troi
dubbelklik op de home button (zelfde als bij alle ander apple devices)
dan verschijnen alle actieve programma's onderin

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:19

Hallo

Ik val even dit topic binnen, want heb even een vraagje en kon niks vinden.
Maar mijn iphone 3g kan mijn wifi station thuis niet vinden, maar ook op andere plaatsen vind hij de wifi niet.
Iemand de oplossing?

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:43

shabbay schreef:
@troi
dubbelklik op de home button (zelfde als bij alle ander apple devices)
dan verschijnen alle actieve programma's onderin

Dank! Ben nog nieuw op de apple wereld

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 12:52

Rean_Pony schreef:
oke dankjewel ! _/-\o_ jep , in abbonent scheelt het weinig.. maar in de kosten , voor de 4s betaal je 100 euro meer dan de 4 ofzo :p

bedankt !

internet is snel vind ik :) iig 10x zo snel als op mijn bb die ik hiervoor had :Y)
De hele telefoon is sowieso snel.
Foto's vind ik goede kwaliteit, kan je wel een voorbeeld foto PMen?

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 16:48

fionaf09 schreef:
Hallo

Maar mijn iphone 3g kan mijn wifi station thuis niet vinden, maar ook op andere plaatsen vind hij de wifi niet.
Iemand de oplossing?

Staat je wifi wel aan?? :o

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:33

Hallo,
Ik kom hier nu even binnen vallen hoor, maar ik heb wat braafjes over de iPhone 4S.

Ik heb nu een Blackberry curve. Die heb ik een half jaartje, fijne mobiel, maar niet veel bijzonders. Nu kunnen wij met een abbo van de zaak, en kunnen we een iPhone 4S krijgen.

Is het een fijne mobiel? Is hij makkelijk, en ik hoorde dat je met icloud ook je foto's enzo ook naar je iPad kunt sturen?

En hoe is de camera?

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 00:10

Fijne telefoon, snel, makkelijk te begrijpen. Zeker als je al een iPad hebt. Werkt hetzelfde ;) iCloud zet je foto's gelijk op andere apparaten die op je iCloud staan geregisteerd! Camera is perfect! Erg mooie foto's voor een camera in een telefoon imo.

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 07:56

Oke klinkt heel goed, ik heb ook al een iPad, dus dat gaat dan fijn samen :)

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 08:18

Nadia schreef:
fionaf09 schreef:
Hallo

Iemand de oplossing?

Staat je wifi wel aan?? :o

Ja :D

Reanlm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 15:44

Evony schreef:
Rean_Pony schreef:

bedankt !

internet is snel vind ik :) iig 10x zo snel als op mijn bb die ik hiervoor had :Y)
De hele telefoon is sowieso snel.
Foto's vind ik goede kwaliteit, kan je wel een voorbeeld foto PMen?

ja is goed ! :D bedankt ! haha ja ik heb nu ook een blackberry maar die is op zich ook wel snel..maar ik wil betere foto's en toch wat sneller haha :D en de iphone lijkt me echt gaaf _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 16:38

Hallo allemaal, ik heb wat gelezen in dit topic maar ben er nog niet helemaal uit, vandaag mijn vraag aan degenen hier die een iPad hebben: bevalt 'ie goed? :P

Ik heb zelf een iPhone 4S en die bevalt zo goed dat ik graag nog een iPad erbij wil, maar ik weet niet precies welke ik zal nemen. Met 3G? Ik wil 'm met mijn nieuwe baan voornamelijk in de trein gaan gebruiken (maar veel treinen hebben wifi tegenwoordig!) en thuis. Meer voor de lol dan zakelijk.

Nou ben ik over een kleine maand jarig en dan wil ik graag een bijdrage voor een iPad vragen aan familieleden, vandaar dat ik er vast over na denk welke ik wil hebben... daarom hoop ik hier wat ervaringen te lezen!

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:36

Zou je nou wel 3G erbij doen? Op de Iphone zit een programma waarmee je wifi uit kan zenden, dus als je je Iphone met internet heb, kan je de Ipad ook met internet doen.

En voor de rest alleen maar positief over de Ipad, ik vind het een geweldig ding :)

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:30

Moet je wel mogen tetheren met je abonnement, eerst dat even na gaan dus! Kun je mij vertellen welk abonnement je hebt toevallig bij je iphone?

Als je geen abonnement hebt met tethering zou ik voor 3g gaan. Ik vind zelf het internet in de treinen super crappy. Kom er vaak niet op met mijn macbook en iphone is helemaal een ramp, daarnaast is het ook echt heel traag. Ik zou dan liever 3G internet gebruiken! Als je tethering hebt binnen je abonnement dan hoeft het niet per se dus :) Moet je alleen wel genoeg MB's hebben daarvoor natuurlijk!

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 20:23

fionaf09 schreef:
Hallo

Iemand de oplossing?

Het lijkt erop dat je wificomponent defect is helaas.

herbielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 20:31

ik heb ook een vraagje

ik heb nu de iphone 4 en ik zou graag foto's van mijn iphone op de computer zetten
is dat mogelijk want ik kan het nergens vinden
en als het mogelijk is hoe doe je het dan ?

alvast bedankt

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 08:41

IPad bevalt mij echt heel erg goed!

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 10:42

Wie kan mij helpen?

Heb een ipod touch (3g).
Nu krijg ik hem met geen mogelijkheid meer aan. Heb hem al geprobeerd op te laden, geen effect.
Aan de laptop heeft het ook geen nut, dus weet niet wat ik er verder nog aan kan doen.

iemand enig idee, of kan ik beter de hoop opgeven?

pony85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:33

Wie kan mij helpe.?
Ik weet niet of deze vraag al een keer is gesteld.
Ik en mijn man hebben allebei een Iphone, maar hebben verschillende apps.
Ik heb een eigen account en me man ook maar ik krijg het niet voor elkaar als ik me apps syc dan krijg ik mijn man zijn apps en dat wil ik niet ik wil mijn eigen apps zien.

Wie weet wat ik verkeerd doe.??

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:01

Ik weet niet wat je verkeerd doet als je alleen je eigen account gebruikt, maar als je hem koppelt aan iTunes krijg je een overzicht van alle apps. Deze kan je aan of uit vinken en deze komen vervolgens alleen op je iPhone. Misschien een oplossing? Ik zou het anders ook niet weten..

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:42

Wij hebben ieder een eigen account op de computer en dan kan het wel. Dus op de computer staan 2 gebruikers.
Anders krijg je idd elkaars apps enzo :-)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 19:29

Jeszica schreef:
Moet je wel mogen tetheren met je abonnement, eerst dat even na gaan dus! Kun je mij vertellen welk abonnement je hebt toevallig bij je iphone?

Als je geen abonnement hebt met tethering zou ik voor 3g gaan. Ik vind zelf het internet in de treinen super crappy. Kom er vaak niet op met mijn macbook en iphone is helemaal een ramp, daarnaast is het ook echt heel traag. Ik zou dan liever 3G internet gebruiken! Als je tethering hebt binnen je abonnement dan hoeft het niet per se dus :) Moet je alleen wel genoeg MB's hebben daarvoor natuurlijk!

Zelf totaal geen last van, ik kom altijd op internet in de trein zowel met Ipad als met de Iphone en werkt gewoon naar behoren. Mijn ipad heeft 3g maar dat heb ik nog nooit gebruikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 19:35

Ik zit met een probleem:

Iedere keer als ik mijn iPod (witte touch, 4e generatie) synchroniseer, doet de helft van mijn spellen het niet meer...
Echt heel vervelend, wie kan mij helpen? :)