_Azar_ schreef:denk er wel aan dat degene waar je via whatsapp naar stuurt, dat ook op zijn gsm moet hebben
ja ik sms te veel met een hele goede vriendin van mij en al haar smsjes gaan op aan mij en de rest van haar vriendinnen heeft whats app
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horzlover schreef:Vraagje:
Ik over weeg mijn ipod nano (4g&8gb) te vervangen voor een ipod touch ik zou graag wat er varingen over de ipod touch horen en weet iemand misschien of je whats app op een ipod touch kan hebben
Rean_Pony schreef:oke dankjewel !jep , in abbonent scheelt het weinig.. maar in de kosten , voor de 4s betaal je 100 euro meer dan de 4 ofzo :p
en hoe is het internet? wel snel ? en de foto's ?
bedankt !
Evony schreef:Rean_Pony schreef:oke dankjewel !jep , in abbonent scheelt het weinig.. maar in de kosten , voor de 4s betaal je 100 euro meer dan de 4 ofzo :p
en hoe is het internet? wel snel ? en de foto's ?
bedankt !
internet is snel vind ikiig 10x zo snel als op mijn bb die ik hiervoor had
![]()
De hele telefoon is sowieso snel.
Foto's vind ik goede kwaliteit, kan je wel een voorbeeld foto PMen?
Jeszica schreef:Moet je wel mogen tetheren met je abonnement, eerst dat even na gaan dus! Kun je mij vertellen welk abonnement je hebt toevallig bij je iphone?
Als je geen abonnement hebt met tethering zou ik voor 3g gaan. Ik vind zelf het internet in de treinen super crappy. Kom er vaak niet op met mijn macbook en iphone is helemaal een ramp, daarnaast is het ook echt heel traag. Ik zou dan liever 3G internet gebruiken! Als je tethering hebt binnen je abonnement dan hoeft het niet per se dusMoet je alleen wel genoeg MB's hebben daarvoor natuurlijk!