Juud87 schreef:tinkersjakie schreef:
Had net heel verhaal klaar en alles wegdus even een kortere versie
Bedoel je mij?? Woon in Froombosch maar klinkt bijna het zelfdewerk in Hoogezand als assisent bedrijfsleider
Prijzen verschillen nogal soms is de aanbieding goedkoper en soms is je korting goedkoper, ik kijk dus altijd als ik iets wil kopen en het komt in de aanbieding wat goedkoper is......
Jullie maken momenteel ook lange dagen en dat merken wij ook.....
We zijn een ochtend filiaal maar afgelopen week is het vaak voor gekomen dat ie in de middag pas kwam.....vandaag gelukkig redelijk optijd en ik hoop morgen ook want zaterdag zijn we dicht dus dan extra klusjes doen die we normaal op zaterdag doen.
Ja dat bedoel ik. Was gister op t werk en ik dacht, Vroomshoop is niet goed, moet sowieso met een F :p Maar was dus Froombosch
Gister zijn nog om 11uur 's avonds vrachtwagens geladen.. Normaal gaat de laatste om 6uur ofzo. Dus het is heel druk inderdaad. Merk vooral dat de seizoensartikelen (gieters en bloempotten etc) heel erg hard gaan!
Maar jij staat in de winkel dus kan snel de prijzen bekijken. Ik moet al naar de winkel toe, en die is sowieso op een half uur afstand met de brommer.
Pb maar hoor als je iets ziet wat de volgende week in de aan kering komt wat voordeliger is, ga ik kijken wat de prijzen zijn