.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

Ir111 schreef:parouscha schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met het schuren en lakken van een eettafel?
Jep, hoeveelheid werk viel me mee maar de mijne hoefde niet kaal geschuurd te worden. Gewoon opruwen. 2x in de grondverf en 3x in de lak (de tafel werd ROOD () en rode verf is moeilijk egaal te krijgen, anders was 2x voldoende geweest). Was in een weekje gepiept. Wel ff de hele tafel uit elkaar klussen als dat mogelijk is.
De sleutel van mijn "tv" kastje is gebroken en nou probeer ik m dus open te breken maar het wil niet, dat ding van 15€ is te stevig 

vrienTje heeft me vrijdag ten huwelijk gevraagd, en nou vind ik dat ik eindelijk een super goed doel heb om de 10kg die er op mijn werk bij zijn gekomen af te werken....

parouscha schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met het schuren en lakken van een eettafel?
.
, ik ben begonnen met het grijze te schilderen want dat waren lekkere lange stukken, en toen heb ik me maar tot de trap gewaagd. heb gelukkig ook wel hulp van m'n vriend gehad
.

Voel je je goed?

vonneke schreef:Ik voel me super!
Enkel wat moe maar verder geen klachten. Ideaal!
De trap in ons nieuwe huis is wit geschilderd. Dat laten we ook zo. Er zitten een paar slijtplekjes op maar dat is geen ramp. Dat is na opnieuw schilderen toch weer heel snel!