Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
vonneke schreef:Ik vind shutters ook super, maar je moet er wel het goede type ramen voor hebben.
De hoogspanningskabels, het zou ook niet mijn eerste keuze zijn. Maar het huis wat er staat is welerg naar onze zin vanaf de foto's. Het is het eerste huis wat ik had laten zien.
Kriel schreef:[naam] schreef:Ik vind shutters ook super, maar je moet er wel het goede type ramen voor hebben.
De hoogspanningskabels, het zou ook niet mijn eerste keuze zijn. Maar het huis wat er staat is welerg naar onze zin vanaf de foto's. Het is het eerste huis wat ik had laten zien.
Neem het dan mee als onderhandelingspositie
marquez1 schreef:[naam] schreef:haha das niet handig Mootje.
Mmmm ik heb net mijn intensieverklaring laten tekenen en volgens mij klopt het niet helemaal.
Mijn bruto jaarsallaris is maar een goede 2000 euro hoger dan mijn netto salaris.
Dat lijkt inderdaad een beetje vreemd, ik zou het even navragen bij de wg
Witoto schreef:Ben het helemaal met je eens Vonneke, schutters passen ook niet bij elk huis.
Lekker Marquez een vrije dag, al is deze alweer aardig vol gepropt zo te lezen..
Citaat:Paars is een beetje een plechtige, melancholische kleur. Daarnaast wordt paars geassocieerd met luxe, intelligentie en magie. Paars kan
ook ijdel zijn en artistiek. Paars is echter wel een koude kleur.