LETS schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met Symio? Mijn abonnement loopt bijna af, maar vind telefoon+abonnement echt duur tegenwoordig. Ik woon in buitengebied, dus KPN heeft de voorkeur. Vodafone zou evt ook een optie zijn.
Maar ik vraag me dus af wat dan goedkoper is, een los toestel of een met abonnement? Ik heb niet overdreven veel belminuten of mb's nodig, en eigenlijk vind ik rond de 25 euro per maand wel mooi. Dat lijkt onmogelijk als je bij de hi winkel bent, die jongen keek me aan alsof ik gek was.
Hi vind ik ook wel heeeeel erg duur!
Ik ga liever naar een 'vrije' zaak zoals Belcompany of The Phone House. Ik heb nu een HTC 8S en ben naar de BC gegaan, heb gezegd dat ik die telefoon wilde hebben en een zo goedkoop mogelijk abonnement. Ik betaal het eerste jaar 22,50 per maand en het tweede jaar 30. Inclusief telefoon á 330 euro (elders inmiddels goedkoper). Weliswaar met bijbetalen van 40 euro.
Maar daar kunnen ze ALLE providers voor je opzoeken
Ik zit nu bij Sizz (is van Vodafone).
Verder hier in huis goede ervaringen met Ben, ook niet duur. Dat is alleen sim only. Daar kan je zelf je abonnement ook samenstellen