[Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 17:03

Mooi, ik heb het kunnen verwijderen. Gewoon weer terug naar de vorige msn. :)

Edit: Ik krijg de vorige msn er niet meer op? :=

CandyDeluna

Re: [Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 19:54

Ik erger me er zo vreselijk aan dat ik geen msnnamen kan zien & alleen maar zit te staren naar de Voor&Achternaam van me vrienden....Ik hoop zo dat ze weer normale msn namen hebben in de nieuwere versies , ik vind dit echt waardeloos! Grrr. Ga nu eventjes oude msn er weer op zetten.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 20:32

Dat schijnt bij meer mensen voor te komen...dat ze de oude MSN er niet meer op krijgen...

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 21:04

Bellatrix schreef:
Dat schijnt bij meer mensen voor te komen...dat ze de oude MSN er niet meer op krijgen...

Systeemherstel werkt in principe goed, mits je ver genoeg terug kan gaan (een datum voor je de nieuwe installeerde).

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 21:41

Dat is wel een goed idee Sweetheart! Had ik nog niet aan gedacht, ik ga het proberen!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 21:55

Weet iemand hier dan ook toevallig of het 'systeemherstel' is vervangen voor iets anders bij Windows 7? Ik heb een systeemwerkset, maar daar staat helaas geen systeemherstel onder.

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:17

nog steeds het achtergrond probleem!
voor de rest heb ik nu geen ruzie meer met de nieuwe msn, na een tijdje begint hij wel een beetje te wennen.
Alleen nog steeds het probleem dat ik mijn achtergrond in het gesprekvenster niet kan wijzigen?

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:18

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:20

Ik heb ook windows 7 en bij mij staat d'r wel gewoon systemherstel bij?

xx_denise_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:47

Ik ben gehackt op msn.
als ik klik op wachtwoord veranderen, staat er in mijn scherm dat er een link is gestuurd om mijn wachtwoord in te stellen naar : de*****@hotmail.com
maar deze msn ken ik helemaal niet?

er staan veel belangrijke mailtjes in en ik wil echt mijn msn terug!
Heeft er alsjeblieft iemand tips om mijn wachtwoord weer terug te krijgen?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:48

sweetheart schreef:
Bellatrix schreef:

Systeemherstel werkt in principe goed, mits je ver genoeg terug kan gaan (een datum voor je de nieuwe installeerde).

Ja, en bij mij werkt dat dus niet. Ik krijg er nu dus geen enkele oude versie van MSN weer op.. :\

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:50

zo, net live essentials er af gedonderd, nu bezig met oude windows live messenger 9.5 er op te zetten. werd ZO gestoord van dat stomme essentials!! :(

Fiffill, heb je al alle versies en componenten van msn/ windows live verwijderd? dat was de eerste keer mijn probleem :+

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:53

Merci! Ik heb 'm teruggezet. Hij kon niet ver genoeg terug, dus ik zit nog steeds vast aan Essentials, helaas.. :=

xx_denise_xx

niemand?

Fenrir

Tammy_ schreef:
zo, net live essentials er af gedonderd, nu bezig met oude windows live messenger 9.5 er op te zetten. werd ZO gestoord van dat stomme essentials!! :(

Fiffill, heb je al alle versies en componenten van msn/ windows live verwijderd? dat was de eerste keer mijn probleem :+

Ja, ik kan echt niks meer terugvinden...

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 23:00

Tammy_ schreef:

Het probleem wat ik toen had was dat ik elke vorm van msn die ik installeerde, ik niet kon openen, tot ik essentials had gedownload. Kijk dus niet raar op als je toch systeem herstel moet doen. :)

Fiffill: Dat is balen! Ik heb verder geen idee... sorry... Succes ermee! Ik hoop dat je nog wat vind waardoor je de oude msn weer terug kan krijgen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 23:00

Ja, m'n vader is computerprogrammeur dus het wordt wss toch echt tijd om hem even in te schakelen. :P

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 23:15

denk het ook :+ Denise ik heb geen idee D: geen ervaring met hacken/gehacked zijn..

zo, versie 9.5 staat er op, nu nog live plus eroverheen en dan ben ik weer waar ik was VOOR die stomme essentials.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 01:20

nou ben ik er achter dat ik dus niet de goede messenger heb. ik heb de versie die zegmaar VOOR de versie voor essentials was.

ik ben op zoek naar de update/download van de messenger waar zegmaar bij je favorieten de afbeeldingen groter zijn dan de normale, waar je makkelijker foto's kon delen, en bij mij vooral: niet zo vaak uitviel als degene die ik nu heb.
Afbeelding
Afbeelding

iemand die een link weet waar ik die update/download kan vinden? heb msn er net opnieuw opgezet en hij is binnen 2 uur al 6 keer vastgelopen, wat vroeger met die versie ook altijd zo was...

edit: heb net gehoord dat die dus NIET meer te krijgen is, omdat die omgezet is in essentials? ;(

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:59

ahhhh ik heb dus ook de nieuwe msn essentials. vréselijk isie...
krijg nu de oude er ook niet op. Eens kijken of ik systeemherstel kan proberen :O
Ik wil ook gewoon de oude msn, waar je gewoon gemakkelijk foto's kon delen in een gedeelde map en gewoon een simpele lijst met namen en foto.. zucht..

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:06

Cookies schreef:
ineke1963 schreef:
Voor degene die de nieuwe ellendige MSN heeft, hier een oude versie die wel werkt!! Heb hem verwijderd en van onderstaande link Windowslive 2009 gedownload en het werkt weer!!

http://www.msgforum.nl/p-geen-mijn-webc ... 0#pid14150

Dank _/-\o_ Ik heb de oude versie weer geïnstalleerd, ik werd dol van die nieuwe versie. Een hoop gehannes met on en offline zetten.

'gaat dit nu proberen'!

LucianoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 01:43

zoo ben ik blij dat ik dus niet de enige ben die de nieuwe windows live essentials zwaar K*ote vind ! :D

had het gisteren geinstalleerd omdat ie erom vroeg ..nou heel mijn laptop was van slag ! ... kon ineens niet meer op internet / moest inbellen via mijn mobiele telefoon - bluetooth lag eruit en meer dingen ..msn vond ik ronduit poedersuiker ... met veel pijn en moeite en gevloek eindelijk de hele essentional eruit geflikkerd

en de oudere msn versie er weer terug op 9.5 helaas wel de engelse versie maar ben er vanaf :D

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:59

liiisette schreef:
Wie o wie kan mij helpen? Ik word er een beetje gek van!

Sinds ong. een week heb ik het probleem dat als ik ingelogd ben op msn sommige mensen die tegen mij praten het niet aankomt bij mij zegmaar. Tevens als ik soms tegen sommige mensen praat komt dat ook niet weer terug. Tevens als ik mijn msn naam of status verander valt msn uit en moet ik mij vervolgens weer opnieuw aanmelden. Erg vervelend dus!

Ik heb geprobeerd dmv. een nieuwe versie te downloaden het probleem te verhelpen maar dit werkte niet. Dus wie kan mij alsjeblieft helpen?

Heb al geprobeerd om computer te resetten, werkt helaas niet. Dus wie heeft dit probleem ook en/of wie heeft eenoplossing?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 23:31

liiisette schreef:
Sinds ong. een week heb ik het probleem dat als ik ingelogd ben op msn sommige mensen die tegen mij praten het niet aankomt bij mij zegmaar. Tevens als ik soms tegen sommige mensen praat komt dat ook niet weer terug. Tevens als ik mijn msn naam of status verander valt msn uit en moet ik mij vervolgens weer opnieuw aanmelden. Erg vervelend dus!

Dit is exact de fout die ik de laatste tijd ook had! Om die reden heb ik de nieuwe MSN gedownload, die fout heb ik niet meer maar wat een waardeloze sh*t is dat zeg.

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 21:04

Op msn gaat mijn toetsenbord heel vreemd doen, op andere sites gaat ie normaal doen..enkel bij msn zet ie het door elkaar..