Edit: Ik krijg de vorige msn er niet meer op?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sweetheart schreef:Bellatrix schreef:Dat schijnt bij meer mensen voor te komen...dat ze de oude MSN er niet meer op krijgen...
Systeemherstel werkt in principe goed, mits je ver genoeg terug kan gaan (een datum voor je de nieuwe installeerde).
Tammy_ schreef:zo, net live essentials er af gedonderd, nu bezig met oude windows live messenger 9.5 er op te zetten. werd ZO gestoord van dat stomme essentials!!
Fiffill, heb je al alle versies en componenten van msn/ windows live verwijderd? dat was de eerste keer mijn probleem
Tammy_ schreef:zo, net live essentials er af gedonderd, nu bezig met oude windows live messenger 9.5 er op te zetten. werd ZO gestoord van dat stomme essentials!!
Fiffill, heb je al alle versies en componenten van msn/ windows live verwijderd? dat was de eerste keer mijn probleem
Cookies schreef:ineke1963 schreef:Voor degene die de nieuwe ellendige MSN heeft, hier een oude versie die wel werkt!! Heb hem verwijderd en van onderstaande link Windowslive 2009 gedownload en het werkt weer!!
http://www.msgforum.nl/p-geen-mijn-webc ... 0#pid14150
DankIk heb de oude versie weer geïnstalleerd, ik werd dol van die nieuwe versie. Een hoop gehannes met on en offline zetten.
liiisette schreef:Wie o wie kan mij helpen? Ik word er een beetje gek van!
Sinds ong. een week heb ik het probleem dat als ik ingelogd ben op msn sommige mensen die tegen mij praten het niet aankomt bij mij zegmaar. Tevens als ik soms tegen sommige mensen praat komt dat ook niet weer terug. Tevens als ik mijn msn naam of status verander valt msn uit en moet ik mij vervolgens weer opnieuw aanmelden. Erg vervelend dus!
Ik heb geprobeerd dmv. een nieuwe versie te downloaden het probleem te verhelpen maar dit werkte niet. Dus wie kan mij alsjeblieft helpen?
liiisette schreef:Sinds ong. een week heb ik het probleem dat als ik ingelogd ben op msn sommige mensen die tegen mij praten het niet aankomt bij mij zegmaar. Tevens als ik soms tegen sommige mensen praat komt dat ook niet weer terug. Tevens als ik mijn msn naam of status verander valt msn uit en moet ik mij vervolgens weer opnieuw aanmelden. Erg vervelend dus!