Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:10

Sjuulie schreef:
hoi! ik heb een vraagje (heb het topic een beetje globaal doorgespit op wat steekwoorden maar kon er niet achter komen. )

heb net itunes gedownload want heb een nieuwe ipod (shuffle) .. nu zet itunes automatisch ALLE nummers van deze computer op mijn pod, en dat wil ik niet! maar ik kan ze niet uit mn ipod verwijderen omdat ik de nummers niet kan selecteren * ik weet wel een beetje hoe itunes werkt omdat ik op de andere computer met mijn andere ipod doe * maar dit lukt niet.. op mijn shuffle spelen ze wel af dus ze staan er wel op.. kan iemand mij helpen?? kan het via de HELP uit het scherm ook niet vinden

alvast bedankt!

groetjes, julie

Misschien de nummers uit je download progamma verwijderen? Want bij mij gaan alle liedjes die ik download uit dat progamma gelijk naar Itunes

The_Stig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:15

Thomas schreef:
Sjuulie schreef:
hoi! ik heb een vraagje (heb het topic een beetje globaal doorgespit op wat steekwoorden maar kon er niet achter komen. )

heb net itunes gedownload want heb een nieuwe ipod (shuffle) .. nu zet itunes automatisch ALLE nummers van deze computer op mijn pod, en dat wil ik niet! maar ik kan ze niet uit mn ipod verwijderen omdat ik de nummers niet kan selecteren * ik weet wel een beetje hoe itunes werkt omdat ik op de andere computer met mijn andere ipod doe * maar dit lukt niet.. op mijn shuffle spelen ze wel af dus ze staan er wel op.. kan iemand mij helpen?? kan het via de HELP uit het scherm ook niet vinden

alvast bedankt!

groetjes, julie

Misschien de nummers uit je download progamma verwijderen? Want bij mij gaan alle liedjes die ik download uit dat progamma gelijk naar Itunes

Volgens mij moet je automatische synchronisatie uitzetten in Itunes. De nummers moeten ook via Itunes van de Ipod te verwijderen zijn.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 09:55

Thomas schreef:
Sjuulie schreef:

alvast bedankt!

groetjes, julie

Als je iPod insteekt naar je iPod gaan in iTunes en daar automatisch synchroniseren/synchronize automatically uitvinken.

Sjuulie

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 22:36

bedankt!! hier moet wel een bruikbare tip tussenstaan denk ik! :)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 22:51

Ik heb tijdje geleden hele goed oordopjes gekocht bij bol.com van Zennheister (ofzo) :) Echt super en ze waren 15 euro dacht ik!

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 23:04

Candace schreef:
Hoi iedereen!
Ik heb een vraagje over m'n iPod Touch.
Ik heb daarnet een serie gedownload, maar nu wil ik deze op mijn iPod zetten. Het is een avi bestand en ik zal de serie dus moeten converteren. Maar nu is de grote vraag; hoe?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Dan moet je het programma iPod Video Converter downloaden en dan wijst het zich vanzelf. Werkt prima :)

winstonboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:40

ik had even een vraagje over i-pod sychroniseren, ik heb een ipod nano en ik wou graag bij een vriendin ook nog wat liedjes sychroniseren maar dit kan dus niet hoe kan ik dit het beste oplossen is er misschien een makkelijke manier om toch nog de liedjes die mijn vriendin op de computer heeft staan snel op mijn ipod te krijgen zonder dat ik al mijn liedjes kwijt ben,is er misschien een manier dat ik de liedjes bij haar op mijn ipod zet en dat ik dan de liedjes die liedjes op mijn computer opsla of kan dat niet? ik snap ook wel dat het mogelijk is om gewoon zelf die liedjes te downloaden maar het zijn er best veel dus dat is dan weer zo'n werk

alvast bedankt,
groetjes

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:17

Nope, gaat niet. Als je je liedjes op je eigen pc hebt gezet dan gaat het wel, maar wil je er nóg meer bijzetten bij andermans pc dan gaat dat helaas niet omdat itunes de orginele nummers nodig heeft om alles bij te houden met een bepaald bestandje. (Ik dacht het Library bestandje van itunes dat in Mijn Ducumenten zit... ergens)

Anyway: het gaat dus niet.

winstonboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:53

oke dankje horseydude dan zit er niks anders op om het gewoon zelf te downloaden

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 15:21

Jahoor, ik heb weer eens ruzie...

Heb ik er weetikveel hoe lang over gedaan om 25 nummers uit te kiezen om te downloaden op iTunes, want ik heb een iTuneskaart van 25 euro... krijg ik het niet voor elkaar :o. Kan iemand mij helpen? Ik neem aan dat ik me eerst moet aanmelden? Maar daar moet ik een creditcardnummer invoeren en dat heb ik dus niet. Deze vraag is al eens eerder in dit topic gesteld, maar ik kreeg het niet helder.

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 16:36

Aha... het kost wat moeite... maar dan heb je ook wat. Het is me dus inmiddels gelukt!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 14:41

Ergens moet je klikken op "inwisselen" :)

Ik zit nu in Amerika en ga vandaag een Wal-Mart of Best Buy zoeken om een nieuwe iPod Classic te kopen :+:

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:12

ik heb even een vraagje ..
k sta op het punt om een 2de hands ipod touch over te kopen heb hem gezien en hij doet het wel, maar er zit geen garantie bon bij , nou moet ik zeggen hij is ook niet zo heel erg duur hoor..
maar wat zouden jullie doen?

en nog 1 vraag, heeft hier iemand van jullie ervaringen met Skullcandy? dat zijn koptelefoon's.
alvast bedankt.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 18:55

Een TOUCH? Ik had het wel gedaan hoor!!! :P

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 19:30

haha hij is toch ook errrrug aantrekkelijk, maar t was zo'n vaag verhaal, hij had hem ook al overgekocht van een vriend en hij wist niet meer precies waneer enzo ..
ik was uiteindelijk ook gewoon opzoek naar een Ipod nano, maar kwam deze goedkoop tegen dus tjaa.. die nieuwschierigheid won het ..
maar ik ben net een uurtje geleden de trotse eigenaar van een knal roze Ipod nano 8gb geworden,
ik ben er zoooo blij mee, en uiteindelijk toch maar wel uit de winkel gehaald, k ben nu bezig met Itunes te installeren en hoop dat het een beetje vlekkeloos verloopt ( A )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 19:35

Hij had hem ook al overgekocht van een vriend?

Laten liggen... :P

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 19:42

Anthea schreef:
Hij had hem ook al overgekocht van een vriend?

Laten liggen... :P

jaa had ik idd ook al gedaan, hoe moeilijk het ook was hihi!
maar ik ben bezig met de instalatie van Itunes en ze vragen om mijn creditcard bla bla bla.
maar moet je dan ook werkelijk betalen voor een account of is het omdat als je liedjes download dat ze het dan al hebben??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 19:45

Alleen als je liedjes download betaal je, account is gratis. :)

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 20:02

oh oke, dus dat ze daarom vragen, en ik vul alles in ben ik niet al mijn geld opeens kwijt? :o.
ja sorry ben altijd errug voorzichtig met dit soort dingen!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 05:42

iTunes is betrouwbaar, hoor ;)
Om iTunes te installeren moet je trouwens geen credit card opgeven of een account maken. Dat is enkel als je nummers wil kopen in iTunes store.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 07:35

De meeste podcasts zijn trouwens gratis hè? kan je ook downen via itunes! Doe ik heel erg vaak!

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 13:55

Hoi, even een vraag over de iPod touch en beveiligde internetverbinding. Ik ben op vakantie en op de iPod touch lukt het me maar niet om verbinding met internet te maken. Van de camping heb ik, tegen betaling, een inlogcode + ww gekregen waarmee je kunt internetten. Toch krijg ik het niet voor elkaar om verbinding te maken...

Wie kan mij helpen?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 14:03

Dominiqueee schreef:
Hoi, even een vraag over de iPod touch en beveiligde internetverbinding. Ik ben op vakantie en op de iPod touch lukt het me maar niet om verbinding met internet te maken. Van de camping heb ik, tegen betaling, een inlogcode + ww gekregen waarmee je kunt internetten. Toch krijg ik het niet voor elkaar om verbinding te maken...

Wie kan mij helpen?
Moet je even een andere code vragen of even hulp inschakelen!

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 14:22

HorseyDude schreef:
Dominiqueee schreef:

Wie kan mij helpen?
Moet je even een andere code vragen of even hulp inschakelen!

Hier op Terschelling hebben ze geen verstand van iPods. _O-
Handleiding van de iPod wordt ik ook niet wijzer uit.
En de code doet het wel hier, vanaf mijn laptop. Dus daar ligt het ook niet aan.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 20:37

Weet iemand of het mogelijk is om alle bestanden die op je Ipod staan, naar de bibliotheek van Itunes of naar Mijn Documenten op je computer te verplaatsen?