Citaat:Wel een mooi straatje, we zijn buren! Maar helaas woon nu in een twee kap.
Quote verkloot
Wat grappig, je woont nu ook aan de Randweg? Of Ywehof?
Die aan de Luzernevlinder vind ik ook maar bijzonder ingedeeld...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flew schreef:Ik zou me hier nu toch ook graag melden. Begin dit jaar besloten wij dat de tijd daar was om rustig aan te kijken naar een huis dat nog beter bij onze wensen past dan het huis waar we nu wonen. Eigenlijk gebeurde dat ook een beetje naar aanleiding van dit topic waar ik al een tijdje in meelas. Na een paar keer te hebben mis gegrepen (oh wat was dat spannend en frustrerend zeg), hebben we nu - al zeggen we het zelf - het huis kunnen kopen dat van al die huizen die we bekeken hebben het beste bij ons past.![]()
Nu begint het echt spannende: de verkoop van ons eigen huis. Ik heb echt nachtmerries gehad van het idee dat niemand ons huis zou willen. Ik weet het, in de huidige markt niet heel terecht, maar wat je je niet in je hoofd gaat halen zeg... De foto´s zijn al gemaakt en ik had bij wijze van voorproefje een aantal in een openbare post op Facebook gezet. Van wat ik van de makelaar begreep heeft dat al tot 5 concrete afspraken voor een bezichtiging geleid en het huis staat nog niet eens op Funda.Ik vind het maar spannend allemaal, maar omdat ik hier met plezier en spanning heb meegelezen met jullie verhalen vind ik het wel zo eerlijk om nu ook mijn verhaal te delen, haha.
Flew schreef:Ik zou me hier nu toch ook graag melden. Begin dit jaar besloten wij dat de tijd daar was om rustig aan te kijken naar een huis dat nog beter bij onze wensen past dan het huis waar we nu wonen. Eigenlijk gebeurde dat ook een beetje naar aanleiding van dit topic waar ik al een tijdje in meelas. Na een paar keer te hebben mis gegrepen (oh wat was dat spannend en frustrerend zeg), hebben we nu - al zeggen we het zelf - het huis kunnen kopen dat van al die huizen die we bekeken hebben het beste bij ons past.![]()
Nu begint het echt spannende: de verkoop van ons eigen huis. Ik heb echt nachtmerries gehad van het idee dat niemand ons huis zou willen. Ik weet het, in de huidige markt niet heel terecht, maar wat je je niet in je hoofd gaat halen zeg... De foto´s zijn al gemaakt en ik had bij wijze van voorproefje een aantal in een openbare post op Facebook gezet. Van wat ik van de makelaar begreep heeft dat al tot 5 concrete afspraken voor een bezichtiging geleid en het huis staat nog niet eens op Funda.Ik vind het maar spannend allemaal, maar omdat ik hier met plezier en spanning heb meegelezen met jullie verhalen vind ik het wel zo eerlijk om nu ook mijn verhaal te delen, haha.
listiglistje schreef:Ja die is niet top geïsoleerdzacht uitgedrukt
Dan heb ik met mijn boerderij mazzel, energielabel B en alles opnieuw opgetrokken in 2006, goede isolatie, spouwmuren en dubbel glas, 13 zonnepanelen, houtkachels met 70m3 hout etc.
Menino schreef:@Duplo, sterkte met de stress. Banken blijven een crime. En het is ook allemaal theater ook.... Ik denk dat het wel gaat goedkomen, als het er echt op aankomt werken ze wel mee. Tot die tijd acteren ze graag dat ze heel streng zijn![]()
.
Zonnetje81 schreef:Ik vond het hel. Bij mij duurde het een paar maanden voordat de hypotheek rond was. Stress al om. Elke keer moesten ze weer iets hebben. Elke keer verzonnen ze weer iets. Verkopen en kopen Vreselijk.
Flew schreef:Wat goed dat je de eerste bezichtigingen achter de rug hebt! Wij hebben gisteren twee dagen afgesproken. Volgende week donderdag en vrijdag moet het hele circus plaatsvinden. Wij hebben twee binnenkatten die we dan tijdelijk elders onderbrengen, dus daarom gevraagd om twee aansluitende dagen. We willen ook niet de hele tijd met die beestjes leuren. Ik ben ook ontzettend benieuwd wat voor mensen er op ons huis af gaan komen.
Doubtless schreef:375 euro opstartkosten + 1,1% van de verkoopprijs + 5% van de overwaarde. Dit is niet hun standaard aanbod, maar op ons verzoek. Wij geloven toch dat mensen harder lopen als er sprake is van zelf geld verdienen...
En het lijkt met resultaat te zijn. We hebben meerdere prachtige biedingen binnen
Doubtless schreef:We hebben een bod geaccepteerddus officieus is ons huis verkocht