Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

geweldig Prairy.
dat we ergens blijven steken waar het mooi is. Heb nog niets geboekt, durf het gewoon nog niet... wat je zegt, pandemie was echt een uitstekende besparingsmaatregel wat dat betreft! Zie wel dat de vakanties over het algemeen veel duurder geworden zijn... of we moeten met z'n allen het adres van Prairy op gaan zoeken
maar dat gaat niet zo te lezen qua beschikbaarheid

idinn schreef:Beste besparing.. een pandemie. Mij niet gezien om dit jaar al naar het buitenland te gaan. En hopelijk denken toeristen andersom dat ook, dan kan ik mooi in Nederland genieten zonder de hordes toeristen op sommige plekken

.
(en ja, ik heb het er echt vaak genoeg met 'm over gehad maar dit is echt zo'n ding dat ik maar een beetje naast mij neergelegd heb
).
Je neemt dan de overwaarde van je huis op ofzo?
.
en het moet hypothecair zijn dacht ik.
Leasebak van de zaak met een Europese tankpas. Dus ik bespaar zelfs benzine als ik op vakantie ga

Ghostattack schreef:Ik heb de beste bespaar auto!Leasebak van de zaak met een Europese tankpas. Dus ik bespaar zelfs benzine als ik op vakantie ga
![]()
Hier gaat het trouwens helemaal mis met (be)sparen, oeps. Ik had een nieuw zadel nodig en nog wat andere rekeningen te betalen. Daarnaast ook nog een airco laten installeren in huis dus daar ging het spaargeld weer. Maar hij komt wel van pas nu met dit weer!
Citaat:Oh sorry ik bedoelde met huidige werkgever je ‘nieuwe’ baan! Dat je bij je nieuwe baan aangeeft dat het loon iets is waar je twijfels over hebt en je daarom om je heen blijft kijken. Zoals aangeven kan dat natuurlijk twee kanten op gaan. Of vanuit je nieuwe baan rustig doorzoeken naar iets beters op alle vlakken.
ben niet eens bij mijn paard geweest deze week, mn moeder heeft alle zorg over moeten nemen. Ook met die andere iets beter betaalde baan zal dat lastig zijn, nog steeds echt een laag loon en daardoor veel uren nodig.
Heb wel bekijks, hij doet het nog steeds, al 3x bij de garage geweest, veel geld aan uitgegeven, maar niemand kan vinden wat het is en ik ga steeds weer naar huis met herrie, dus laat het maar voor wat het is en hoop dat die niet echt uit elkaar valt