Citaat:
Oh sorry ik bedoelde met huidige werkgever je ‘nieuwe’ baan! Dat je bij je nieuwe baan aangeeft dat het loon iets is waar je twijfels over hebt en je daarom om je heen blijft kijken. Zoals aangeven kan dat natuurlijk twee kanten op gaan. Of vanuit je nieuwe baan rustig doorzoeken naar iets beters op alle vlakken.
Oh nee sorry dan begreep ik je verkeerd inderdaad!
Ik heb zo'n gevoel dat de nieuwe werkgever dat niet gaat doen, daarmee wel een risico om te nemen, weet dus niet of ik dat aan durf, wel een goed idee.
Wel lastig hoor, merk wel echt dat ik er moeite mee heb zoals de situatie nu is/gaat zijn. Deze week de eerste week gehad en ik ben gesloopt, was vandaag echt nergens meer toe in staat, als ik meer gewend ben zal het wel iets beter worden, maar hier naast nog een studie doen zie ik niet gebeuren
ben niet eens bij mijn paard geweest deze week, mn moeder heeft alle zorg over moeten nemen. Ook met die andere iets beter betaalde baan zal dat lastig zijn, nog steeds echt een laag loon en daardoor veel uren nodig.
Kan nog maar moeilijk accepteren dat die werkdag op zondag straks verdwijnt, had het allemaal zo uitgedacht en dacht nu ook echt stabiliteit te hebben en eindelijk met die studie te kunnen beginnen, maar zo zie je maar dat dingen soms niet zo van zelfsprekerd zijn.
Om maar even in de auto sferen te blijven, ik heb een hyundai i10 uit 2010, heerlijk autootje, doet wat het moet doen, komend jaar alleen wel de distributieriem vervangen, daar zie ik wel tegen op, tevens klinkt hij al een tijdje als of hij uit elkaar valt als ik ga rijden
Heb wel bekijks, hij doet het nog steeds, al 3x bij de garage geweest, veel geld aan uitgegeven, maar niemand kan vinden wat het is en ik ga steeds weer naar huis met herrie, dus laat het maar voor wat het is en hoop dat die niet echt uit elkaar valt 
Verder een top auto hoor hahaha.
afgelopen week voor het eerst een "terrasje" (mac) gepakt haha, collega ging en ik was er echt even aan toe om eruit te gaan, wel paar euro van het boodschappenbudget af, maar vond ook dat ik het wel even verdiend had 
Heb nog veel in de vriezer wat ook wel eens op mag dus hoef ook niet veel boodschappen te doen eigenlijk