wat een feest om bij te lezen!Arme oogje van Kevin.. Ik moest wel even lachen dat er een verwarring was over welke Kevin
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat een feest om bij te lezen!
xelodi schreef:Ooooohhhh ik kijk even niet en er zijn weer updates![]()
Arme oogje van Kevin.. Ik moest wel even lachen dat er een verwarring was over welke Kevin
Wel fijn om in zulke gevallen daardoor ook wat luchtigheid te krijgen
Maar het berichtje naar m'n ouders heb ik maar wel even wat zorgvuldiger geschreven
Die hadden een rolberoerte gekregen denk ik 
Ik ga weer eens zitten voor een flinke update... weer een maand verder
xXutopiaXx schreef:xelodi schreef:Ooooohhhh ik kijk even niet en er zijn weer updates![]()
Arme oogje van Kevin.. Ik moest wel even lachen dat er een verwarring was over welke Kevin
Haha ja... dat zal altijd zo ingewikkeld blijvenWel fijn om in zulke gevallen daardoor ook wat luchtigheid te krijgen
Maar het berichtje naar m'n ouders heb ik maar wel even wat zorgvuldiger geschreven
Die hadden een rolberoerte gekregen denk ik
En we zijn weer op de volgende pagina!! Dus ik kan weer nieuwe foto's plaatsenIk ga weer eens zitten voor een flinke update... weer een maand verder
![]()
Prairy schreef:Daarom is het Kevin MET voorpluk en Kevin ZONDER voorpluk
Drukke maand
Again...

Zo lief 

Wat ie zelf ook fantastisch vond

Met o.a. Tamme! Samen met Brego!

Lekker stel 

Die kregen thuis een nieuwe bank en heb deze altijd zó mooi gevonden, dus nu staat ie hier in de schuur te wachten tot we 'm in de zadelkamer kunnen zetten 

Dat zijn van die dingen, waarvan je zegt: dit moeten we echt bij gaan houden, dan is 't helemaal niet zoveel werk!! En dan ineens is 't toch weer een pestzooi
En niet meer 'ff' schoon te krijgen hahaha

En zo gingen ze aan de slag

Maar, deze eenhoorn moest 't wel ff testen 

Aan Jay de eer om als eerste de bak onveilig te maken 

Hij is zo goed als af (nog wat afwerking hier en daar) voor de paardjes 

Nog steeds geen nieuw stof gezien! Dus ik ga er vanuit dat dat goed is gelukt!

Maar met deze eerste constructie zijn we dágen bezig geweest om uit te dokteren hoe we dit het beste konden doen, en het veiligst.. want mannnn dat staal is zwaar
Maar! Dan heb je ook wel wat
Geen hoofden meer stoten!! 

Was best wel zwaar, maar zo tof!!! 
Te leuk!!
Renee1991 schreef:Woohhhhhh goed bezig Natasja!!

Lys_PPA schreef:Weer goede stappen gemaakt in oktober!! Heerlijk die gekeerde grond, rijbak, schuilstal en verbeterde constructie vd schuur. Op dit moment kan ik echt genieten van de lange avonden maar anderzijds is die kachel op je foto ook wel echt gezellig.
Nu gewoon zo'n vuurschaal buiten neerzetten
Achterom schreef:Trouwe volger hier, ik blijf het leuk vinden om te zien wat jullie doen en hoe jullie alles aanpakken.
Maar als bokker die met een soortgelijk project bezig is, vraag ik me wel af waar je toch in vredesnaam de tijd en energie vandaan haalt voor met name alle dieren? Naast het verbouwen, sociale dingen en je baan? Ik vind het echt knap.
Nou.... dat is ook aardig lastig kan ik wel verklappen
Ben héél blij met alle hulp die we van m'n ouders krijgen.. qua dierverzorging is 't gewoon routine krijgen en het zo efficiënt mogelijk kunnen doen. In het weekend wijken we dan wel 's van de routine af, om gewoon lekker te genieten van het verzorgen
Maar doordeweeks blijft er weinig ruimte over, dus doen we alles op de automatische piloot
Baan is zwaar ja, maar nu heb ik weer geluk met het thuiswerken, scheelt mij 2 uur per dag aan reistijd en een berg aan energie!! En tja, de eerste dingen die dan moeten sneuvelen zijn sociale dingen... Enerzijds is dit hele proces ontzettend leuk!! Anderzijds kan ik niet wachten tot we de stal/schuur in de basis af hebben en we weer wat meer kunnen gaan genieten (met/zonder vrienden)
En dan ff opladen voordat we aan 't huis gaan beginnen 
Malenka schreef:Stoer dat jullie het aandurfde om zelf de balken te vervangen. Gaan jullie ook nog iets doen met de oude balken?
Maar, die eerste balk doorzagen, en dus de schuur op de nieuwe palen laten rusten... was best spannend
Oude balken hebben we inderdaad nog bewaard, lijkt me leuk om met de goeie stukken nog iets te doen.. maar heb nog niet heel veel inspiratie....
wat een luxe eigenlijk 
lekker voor de openhaard en een mini-Ice 
ik kan me er nu niet bedenken dat dat ooit nodig is
xXutopiaXx schreef:Voor onze trouwe volgers hier in het topic:
[ [url=m/JlMgAH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als je kan, en het lijkt je leuk?! Stuur ff een berichtje voor het adres!![]()
![]()
Want dit vloertje is eindelijk klaar om betreden te worden!
[ [url=m/PEo2j1.jpg]Afbeelding[/url] ]
)
)
Olympia96 schreef:Ohhh wat leuk allemaal. Ben met veel plezier en ohhhhs en aaaahhhhs en gossie wát zieligs bijgelezen
Jullie hoefden echt alleen maar te keren om dat mooie zand te vinden he? Echt een geweldige financiële meevaller is dat!
Achja, als we 't maar naar ons zin hebben