Arme oogje van Kevin.. Ik moest wel even lachen dat er een verwarring was over welke Kevin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xelodi schreef:Ooooohhhh ik kijk even niet en er zijn weer updates![]()
wat een feest om bij te lezen!
Arme oogje van Kevin.. Ik moest wel even lachen dat er een verwarring was over welke Kevin
xXutopiaXx schreef:xelodi schreef:Ooooohhhh ik kijk even niet en er zijn weer updates![]()
wat een feest om bij te lezen!
Haha ja... dat zal altijd zo ingewikkeld blijvenWel fijn om in zulke gevallen daardoor ook wat luchtigheid te krijgen
Maar het berichtje naar m'n ouders heb ik maar wel even wat zorgvuldiger geschreven
Die hadden een rolberoerte gekregen denk ik
En we zijn weer op de volgende pagina!! Dus ik kan weer nieuwe foto's plaatsenIk ga weer eens zitten voor een flinke update... weer een maand verder
![]()
Prairy schreef:Daarom is het Kevin MET voorpluk en Kevin ZONDER voorpluk
Renee1991 schreef:Woohhhhhh goed bezig Natasja!!
Lys_PPA schreef:Weer goede stappen gemaakt in oktober!! Heerlijk die gekeerde grond, rijbak, schuilstal en verbeterde constructie vd schuur. Op dit moment kan ik echt genieten van de lange avonden maar anderzijds is die kachel op je foto ook wel echt gezellig.
Achterom schreef:Trouwe volger hier, ik blijf het leuk vinden om te zien wat jullie doen en hoe jullie alles aanpakken.
Maar als bokker die met een soortgelijk project bezig is, vraag ik me wel af waar je toch in vredesnaam de tijd en energie vandaan haalt voor met name alle dieren? Naast het verbouwen, sociale dingen en je baan? Ik vind het echt knap.
Malenka schreef:Stoer dat jullie het aandurfde om zelf de balken te vervangen. Gaan jullie ook nog iets doen met de oude balken?
xXutopiaXx schreef:Voor onze trouwe volgers hier in het topic:
[ [url=m/JlMgAH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als je kan, en het lijkt je leuk?! Stuur ff een berichtje voor het adres!![]()
![]()
Want dit vloertje is eindelijk klaar om betreden te worden!
[ [url=m/PEo2j1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Olympia96 schreef:Ohhh wat leuk allemaal. Ben met veel plezier en ohhhhs en aaaahhhhs en gossie wát zieligs bijgelezen
Jullie hoefden echt alleen maar te keren om dat mooie zand te vinden he? Echt een geweldige financiële meevaller is dat!