Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Pantykous schreef:Ik meld mij hier ook, mijn vriend en ik gaan een huis kopen. Wij zoeken in Spijkenisse maar dat valt niet mee om daar iets fatsoenlijks te vinden.Komt weinig beschikbaar en vaak heel oud. Wij zoeken eigenlijk iets waar we weinig aan hoeven te doen.
MarcoBorsato schreef:Pantykous schreef:Ik meld mij hier ook, mijn vriend en ik gaan een huis kopen. Wij zoeken in Spijkenisse maar dat valt niet mee om daar iets fatsoenlijks te vinden.Komt weinig beschikbaar en vaak heel oud. Wij zoeken eigenlijk iets waar we weinig aan hoeven te doen.
Ietsjes uit de richting maar wel heel geschikt voor jullie.
https://www.funda.nl/koop/haarlem/huis- ... traat-189/
klein beetje maar MB
MarcoBorsato schreef:Spijkcity is te ver weg!
Pantykous schreef:MarcoBorsato schreef:Spijkcity is te ver weg!
Daar zijn we het in ieder geval over eens![]()
We hebben inmiddels de eerste bezichtiging staan voor volgende week woensdag.
Even over de mensen die nieuwbouw aandragen: ik vind 390K voor een doorsnee tussenwoning echt veel te gek, en dat is wel wat ze er voor vragen nu. Ga ik niet aan beginnen.
. Die optie is afgelopen tijd uitgewerkt. Dus op huizen"jacht" aan de onderkant van de huizenmarkt en er kan dus nog iets gebeuren wat vroeger absoluut verboden was
maar nu kennelijk mag. Op dag van tekenen van voorlopig koopcontract (dus bod geaccepteerd, hypotheek adviseur al aan het werk gezet enz) overboden worden en fors ook.
. Daar kun je je toch totaal niet meer tegen wapenen.
Swah schreef:Op de dag van tekenen voorlopig koopcontract overboden..?
En zal ik bij einde allimentatie een groot probleem hebben. Want dan sta ik hoe dan ook op straat (hetzij waar ik nu zit moet ik weg of ik moet een dan te duur huurhuis accuut uit). Alleen koop tegen een acceptabele hypotheeklast per maand voorkomt dat.

voorbehouden zijn eigenlijk al ongewenst, en mensen met veel geld winnen.
echt continue door (maar kan niet want verplicht zelf een jaar wonen). Walgelijk gewoon, flapte er bij mij ook uit op een gegeven moment. En ja daarmee maakt u het voor mensen zo als ik onmogelijk.
Huizen worden voor de neus weggekocht en voor veel te veel geld weer verhuurd. Hielp niet behalve een ja ja en hij bleef maar doorgaan. Echt je zou er van gaan kotsen.