Ik kan me voorstellen dat het nog verder moet bijkleuren eerst hoor, wil niet te snel gaan gillen... Het zit er nu net een uurtje of 14 op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noviceh schreef:Janine1990 schreef:Wat bedoel je hiermee?Dat lijkt me sterk, want de oude emmer was kapot en van juli 2017, de nieuwe heb ik 3 week geleden gekocht...![]()
Kan het nog door verschillend lichtinval komen?
noviceh schreef:Maar dan kan er toch juist verschil zitten in batchnummers? Het verschil is inderdaad duidelijk. Is de ondergrond misschien verschillend van kleur? Hoeveel lagen verf zit erop?
Janine1990 schreef:Dat lijkt me sterk, want de oude emmer was kapot en van juli 2017, de nieuwe heb ik 3 week geleden gekocht...![]()
Ik kan me voorstellen dat het nog verder moet bijkleuren eerst hoor, wil niet te snel gaan gillen... Het zit er nu net een uurtje of 14 op
_San87_ schreef:Janine1990 schreef:Dat lijkt me sterk, want de oude emmer was kapot en van juli 2017, de nieuwe heb ik 3 week geleden gekocht...![]()
Welke kleur blauw heb jij ook weer op je slaapkamer?
Ik ga mijne aanpakken en de kleur die jij hebt vind ik erg mooi.
Dana01 schreef:Ik ben de laatste stukjes van het trapgat aan het verven en kom ineens tot de ontdekking.......
Ik ben te klein![]()
Hoe doe je dan dat stukje boven de trap waar geen normaal mens bij kan
Janine1990 schreef:Het zijn in ieder geval deze kaartjes, mochten ze ook bij de Gamma liggen![]()
[ Afbeelding ]
Gaaf kleurenschema, ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
Shanna schreef:Ladder!!!![]()
Ladder op de trap zetten of onderaan de trap was bij mij de oplossing. Niet zo’n uitklapbare maar een uitschuifbare gewone ladder![]()
[ [url=m/EdwZbi.jpg]Afbeelding[/url] ]