Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:Een tip van mij, volgens mij ken je mijn verhaal wel: blijf achterdochtig tot het moment dat ze daadwerkelijk getekend hebben. Het zou me in jouw geval niks verbazen als één van beide hetzelfde geintje uithaalt als wat ons geflikt is door de verkoopster (namelijk: op het laatste moment toch weigeren te tekenen).
Fee_ schreef:Gefeliciteerd Jennifer!
Het eerste wat wij hebben gedaan is ook de cilinders vervangen. Ten eerste waren die echt uit het jaar nul en had iedereen die open kunnen krijgen. En ten tweede weet je niet of de oude bewoners wel alle sleutels hebben terug gehaald bij buren, familie etc. Zekere voor het onzekere.
JenniferU schreef:Wendy schreef:Een tip van mij, volgens mij ken je mijn verhaal wel: blijf achterdochtig tot het moment dat ze daadwerkelijk getekend hebben. Het zou me in jouw geval niks verbazen als één van beide hetzelfde geintje uithaalt als wat ons geflikt is door de verkoopster (namelijk: op het laatste moment toch weigeren te tekenen).
Daar zijn wij idd heeeeel bang voor ook omdat ze moeilijk deed over het tekenen van het voorlopig koopcontract.
Gelukkig heeft de verkoper er een goeie advocaat op staan maar daar hebben wij niks aan als ze niet komt opdagen.
Neonlight schreef:Gefeliciteerd Dodyg!
En hier ook direct alle cilinders vervangen, wat ook een duur geintje was, door het type slot waren we ik meen 900 euro daarvoor kwijt. Maar voor de verzekering ook weer gunstiger (beste sloten) en ook hier een situatie die niet standaard was en we de vrouw (ex-vrouw) niet vertrouwden. Die had al het een en ander op haar kerfstok staan.
JenniferU schreef:Wendy schreef:Een tip van mij, volgens mij ken je mijn verhaal wel: blijf achterdochtig tot het moment dat ze daadwerkelijk getekend hebben. Het zou me in jouw geval niks verbazen als één van beide hetzelfde geintje uithaalt als wat ons geflikt is door de verkoopster (namelijk: op het laatste moment toch weigeren te tekenen).
Daar zijn wij idd heeeeel bang voor ook omdat ze moeilijk deed over het tekenen van het voorlopig koopcontract.
Gelukkig heeft de verkoper er een goeie advocaat op staan maar daar hebben wij niks aan als ze niet komt opdagen.