Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lifaya schreef:Niemand zag dit aankomen... Ik kan het mij ook gewoon niet voorstellen dat een meter met valse zegels die klonk als een rammelaar goed kan functioneren?
ingedebruijn schreef:Blijft poedersuiker zeg. Vind sommige mensen hier ook erg neerbuigend blijven reageren. Deze reactie had ik ook niet aan zien komen van Oxxio. Hoop dat die toon een beetje minder kan.
Je vader gaat morgen bellen voor je en dan zie je weer verder.
purny schreef:Lieve Renee dit soort dingen komen nooit gepland. Het is echter wel een oefening voor later. Je zou dadelijk in je werk ook heel veel tegelijk krijgen waarvan je het niet bij elkaar kan gebruiken.
Heb je enige dingen zwart op wit staan dat het niet jou fout is?
want ik kan gewoon niks. En ben niet de enige, hele klas was doodop. purny schreef:Tuurlijk is het niet jouw fout, daar zijn we allemaal van overtuigd. Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen als je dit zwaar vind hoe moet dat dan dadelijk in je beroepsveld gaan? Daar krijg je ook te maken met van alles en nog wat en misschien een hogere druk dan je nu al hebt. Want iedereen wil snel geholpen worden en zal lopen zuchten en klagen als je ze moet fouilleren.
En natuurlijk voortaan namen noteren en zwart op wit zien
purny schreef:Tuurlijk is het niet jouw fout, daar zijn we allemaal van overtuigd. Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen als je dit zwaar vind hoe moet dat dan dadelijk in je beroepsveld gaan? Daar krijg je ook te maken met van alles en nog wat en misschien een hogere druk dan je nu al hebt. Want iedereen wil snel geholpen worden en zal lopen zuchten en klagen als je ze moet fouilleren.
En natuurlijk voortaan namen noteren en zwart op wit zien