Ja het is inderdaad heel stevig behang. Wij mochten ongeveer vier kleuren kiezen (gewoon van staaltjes uit bouwmarkten) en dan had hij zelf nog 4 keuzes van basis wit/beige. Ze hebben bij ons een dag behangen (7 tot 18 uur) en zijn twee dagen later teruggekomen om alles te verven (7 tot 16 uur). Bij ons hebben ze ook netjes alle hoeken gevoegd, ook de schotten/ramen op zolder, zodat alles er nog strakker uit ziet.
Bij ons duurde het ook een paar dagen voor de verf goed opgedroogd was.
Onze buren willen het stucen maar die stucadoor is zich nu al aan het in dekken, dat de muren niet goed zouden zijn (vanuit de bouw) dat het geheid op sommige plekken gaat scheuren. Dan vraag ik me af waarom je niet voor een andere optie gaat.
Goed opletten wat stevig is qua wasmeubel. De meubels die ik gezien had, vielen bijna allemaal uit elkaar qua stevigheid (vooral als je de lades opendoet). Lijkt me erg zonde!
Ja inderdaad veel bezemen, stoffen, stofzuigen! Vd week was het zo erg dat m'n ma en ik afzonderlijk van elkaar op dezelfde dag het hele huis gestoft en gebezemd hadden, omdat we het allebei te stoffig vonden
.
Inderdaad een domper! Hopelijk willen ze nog tegemoet komen en anders gaan we het hoger spelen. Ooit komt het goed!