Oké, de boiler dus, ik schrijf het op!
Bij dit huis zit beneden een waskamer, dus dat lijkt in orde te zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowgirltjuh schreef:Hoi allemaal,
Heb een paar pagina's van het topic gelezen, maar ga nu eerst reageren voor ik verder lees..
Heb een heel leuk huis gezien in Stein..
Zaterdag ga ik naar een hypotheekadviseur en dinsdag ga ik het huis bezichtigen, maar ik weet nu al dat ik het 'normaal' gezien zou kunnen kopen..
Het is 80 m², maar momenteel ben ik alleen, dus is dat meer dan groot genoeg, maar zou het ook genoeg zijn voor een klein gezinnetje? Er zijn 3 slaapkamers..
En dan had ik nog wat vragen..
Het is een hoekwoning, hoeveel ben je dan ong per maand kwijt aan gas, elek en water? En zou je aan de eigenaars kunnen vragen wat ze nu kwijt zijn?
Waar moet ik op letten? Ik heb al gehoord van een bouwtechnische keuring..
Het is in 2012 volledig gerenoveerd met nieuwe ramen, dat weet ik..
Ik dacht dat ik nog moest vragen wat de ECP-waarde is en wanneer het dak vernieuwd moet worden..
Maar voor de rest? Waar moet ik nog op letten? Het wordt mijn eerste huisje en hoop niet te veel door schade en schande wijs te moeten worden..
Dniez schreef:Mijn vriend en ik hebben een huis gekocht , alle documenten zijn naar de bank nu 3 weken verder na inlevering nog steeds niks gehoord over een akkoord nou kan dat wel want gister voor de derde keer een werkgeversverklaring ingeleverd want er stonden verkeerde bedragen op echt lekker bij de hand van mijn werk. Ik heb een vast contract mijn vriend jaarcontract met intentie verklaring , ik ben op van de zenuwen.
Cowgirltjuh schreef:Neonlight: proficiat!
En dan had ik nog een vraag.. Hoeveel minder kun je bieden?
Het huis dat ik gezien heb, daar wordt 134.000 euro voor gevraagd.. Volgens sommige sites zou ik 138.000 kunnen lenen, volgens de NGH kan ik 131.000 lenen, maar als ik bij een bank ga navragen dan vertellen zij mij 120.000 euro.. Maar oke, stel dat ik echt maar 120.000 kan bieden, is dit dan veel onder prijs?
Cowgirltjuh schreef:Neonlight: proficiat!
En dan had ik nog een vraag.. Hoeveel minder kun je bieden?
Het huis dat ik gezien heb, daar wordt 134.000 euro voor gevraagd.. Volgens sommige sites zou ik 138.000 kunnen lenen, volgens de NGH kan ik 131.000 lenen, maar als ik bij een bank ga navragen dan vertellen zij mij 120.000 euro.. Maar oke, stel dat ik echt maar 120.000 kan bieden, is dit dan veel onder prijs?