Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elsemieke schreef:Ik denk dat ingraven de beste oplossing is. Maar zoals Karin al zegt, we kunnen denk ik het beste langs iemand die er verstand van heeft om te kijken welke mogelijkheden er zijn enzo. En misschien dat het zelfs ook wel te maken heeft met dat bepaalde vissen beter te houden zijn dan anderen bijvoorbeeld (ik ben nog een leek hoor)
Laurabram schreef:Michelle, het begin ziet er goed uit hoor. Heerlijk dat je nu (nou je vandaag even niet) lekker in je tuin kunt zitten.
Van vijvers helaas geen kaas gegeten.
Net een bos bloemen gehaald, hadden ze een aanbieding met lavendel voor €1,00.![]()
M'n violen zijn echt aan vervanging aan het raken dus dit was even heerlijk.
Besloten om toch maar gaatjes te boren in de zinken teil voor m'n kruiden. Ze staan daar toch leuker in denk ik, even mannetje lief aankijken want met een spijker en een hamer lukte het niet, het is een goeie dikke bodem. En dan kan de lavendel in de mand, staat vast mooi naast de mand met gipskruid.
En het verbaast me echt dat m'n roos al zoveel bloemen heeft in het tweede jaar
[ Afbeelding ]
Elsemieke schreef:Het is de bedoeling om het terras over de hele breedte van de tuin te leggen. Het huis - en dus straks het terras - is vijf meter, en dan een meter of 3 de diepte in. Mooie grote houten tuinset en een paar leuke bloempotten en dan is het terras klaar.
Mijn vriend wil graag een lange rechthoekige vijver langs de schutting. Het lijkt hem dan leuk om de vijver niet in te graven, maar een soort grote waterbak met stenen / glas aan de zijkant. Dat je de visjes door het glas kan zien zwemmen bijvoorbeeld. Zelf heb ik 0,0 verstand vijvers, en mijn vriend ook niet enorm veel omdat we beide geen ervaringsdeskundige zijn. Tips waar we zeker aan moeten denken zijn daarom absoluut welkom!
Laurabram schreef:Michelle, het begin ziet er goed uit hoor. Heerlijk dat je nu (nou je vandaag even niet) lekker in je tuin kunt zitten.
Van vijvers helaas geen kaas gegeten.
Net een bos bloemen gehaald, hadden ze een aanbieding met lavendel voor €1,00.![]()
M'n violen zijn echt aan vervanging aan het raken dus dit was even heerlijk.
Besloten om toch maar gaatjes te boren in de zinken teil voor m'n kruiden. Ze staan daar toch leuker in denk ik, even mannetje lief aankijken want met een spijker en een hamer lukte het niet, het is een goeie dikke bodem. En dan kan de lavendel in de mand, staat vast mooi naast de mand met gipskruid.
En het verbaast me echt dat m'n roos al zoveel bloemen heeft in het tweede jaar
[ Afbeelding ]