Het is trouwens over een half uurtje weer extra VIP koopavond bij V&D. Kan je airmiles ruilen voor korting (altijd stiekem toch wel een beetje lachen als mensen na een half uur in de rij gestaan te hebben, niet genoeg airmiles blijken te hebben )
Die hier heeft niet echt veel interieurdingen, maar in grotere plaatsen vast wel.
Gaat goed!!! Wat een ruimte he, gevoelsmatig, als je de nok weer kan zien.
Mootje
Geplaatst: 25-07-12 17:36
Dems, het gaat de goede kant op! Die tuin hoeveel meter hebben jullie nu aangebouwd en hoeveel tuin is er nu over? Ik heb geen airmiles Ze hebben leuke badmatten van JdB bij de Gamma, zelfs in kleurtjes!
Nic
Geplaatst: 25-07-12 17:53
Jee wat een werk
dems75 schreef:
Zo dames....(en heren?)
Ik ben geen heer hoor misschien een verstopte meelezer ergens?
Vriendlief belde net dat hij in de ikea stond om verduisterende rolgordijnen te halen voor de slaapkamer. Zijn tijdelijk, maar hij was het zat om steeds zo vroeg wakker te zijn. Ik mocht enkel zeggen wit of grijs en verder niks
Nic
Geplaatst: 25-07-12 18:09
Mootje schreef:
Haha, dus toch niet stiekem een Nico in dit topic
Mweh ze zijn niet groot, maar om me nou meteen daarom Nico te noemen
Ja, veel spinnenwebben pff. Vooral (gelukkig) van die hele kleine spinnetjes.
Vannacht had ik de gordijnen open en de deur ook... Het was zo warm! Als ik dan de gordijnen dicht doe, koelt het helemaal niet af
Nic
Geplaatst: 25-07-12 21:31
Ik heb dat verschil ook met mijn vriend. Ik wil ze open, hij dicht. Hij wordt ook altijd opgegeten door de muggen en ik niet
Ze komen echt letterlijk op me afvliegen bzzzz bzzz ow laat maar ik neem die ander wel En dan hoor ik hem vervolgens weer vloeken, meppen, licht aan, mug pletten....
Ik heb echt nooit muggen of ander ongedierte in huis (behalve de ene keer dat ik een megaspin in huis had en mijn stofzuiger opblies )
Nic
Geplaatst: 25-07-12 21:43
Wij leven nu op zolder en de ramen staan daar met licht aan open Ik dácht er ook nooit echt last van te hebben... totdat er iemand naast me gaat slapen
hier niet veel last van muggen, wel soms grote spinnen aan de buitenzijde van het raam waarbij ik altijd van harte hoop dat ze buiten blijven als ze te dicht bij het raam wat open kan komen dan blijft dat raam mooi dicht hihi! Muggen trekken hier ook naar vriendje, zoemen alleen soms om mijn hoofd waar ik een hekel aan heb!
overigens 2 weekjes op vakantie geweest, wel alles bijgelezen en mooie dingen gezien maar ik ga daar niet allemaal op reageren dat kost me ietsie te veel tijd