_l_amanda_l_ schreef:Ja, geef miepie77 maar de schuld
*rent snel weg*
Oh da's jammer tinkersjakie, daar was ik nou echt benieuwd naar
Whahaha, ja nu zie ik het ook ........... Jij ook bedankt Amanda .............. grrrrrrr

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxriiannee schreef:![]()
Ik heb die zwarte met aan de zijkanten die gedraaide stiekjes. En 2 met kant. (strikje op de achterkant)
Die met kant zijn zo fijn! en mooi!
Welke heb jij?
tinkersjakie schreef:Juud87 schreef:@Amanda: Ik werk op het hoofdkantoor, in het magazijn. Ik moet alle producten inpakken en zorgen dat ze bij de juiste vrachtwagen komen
Dus ik zie als eerste wat er allemaal is, haha!
Zo ook met de reclame. Ik krijg geen korting op reclameartikelen, dus stel dat ik iets moet hebben wat volgende week in de reclame is, en het is een gangbaar product (zoals die haarclips etc) dan haal ik het deze week. Scheelt misschien maar een paar cent, maar is toch weer een paar cent :p Weet alleen niet of de reclameprijs hetzelfde is als de korting voor ons.. Diegene die in Vroomshoop werkt weet dat vast wel*ben de naam even kwijt
*
Had net heel verhaal klaar en alles wegdus even een kortere versie
Bedoel je mij?? Woon in Froombosch maar klinkt bijna het zelfdewerk in Hoogezand als assisent bedrijfsleider
Prijzen verschillen nogal soms is de aanbieding goedkoper en soms is je korting goedkoper, ik kijk dus altijd als ik iets wil kopen en het komt in de aanbieding wat goedkoper is......
Jullie maken momenteel ook lange dagen en dat merken wij ook.....
We zijn een ochtend filiaal maar afgelopen week is het vaak voor gekomen dat ie in de middag pas kwam.....vandaag gelukkig redelijk optijd en ik hoop morgen ook want zaterdag zijn we dicht dus dan extra klusjes doen die we normaal op zaterdag doen.