Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb het idee dat wij al 3 jaar in een bouwkeet vertoeven
. 
)
Had al verschillende mooie gezien, maar net niet in de goede afmetingen elke keer, dus dan maar zelf maken, kan ik hem precies passend maken.. 
Sizzy schreef:Mae, ziet er heel gezellig uit bij jullie
Ik ben zelf niet zo'n fan van die hartjes, maar vind het bij anderen altijd wel leuk staan![]()
Ben rustig aan op zoek naar een mooie buffetkast...nog best lastig (voor een betaalbare prijs iig)
Ik heb een tv gewonnen in de postcode loterij.
Moet je bij de postcodeloterij nog aan iets bijzonders meedoen of is het hebben van een lot voldoende?

..
Zijn er mensen die ervaring hebben met het schuren en lakken van een eettafel?
.
, dat is wel super gaaf zeg met die stickers!!
, we gaan alleen nog een ombouw om de pomp van de vloerverwarming heen maken wat dan meteen een kastje is voor de sleutels, ook moeten we de kapstok nog ophangen
. 
Ir111 schreef:XoNo schreef:Wat gaaf Ir111!!! Ik win werkelijk nooit geen ene moerMoet je bij de postcodeloterij nog aan iets bijzonders meedoen of is het hebben van een lot voldoende?
Ik heb gewoon 1 lot. Om te voorkomen dat al mijn buren miljonair worden en ik niet.
parouscha schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met het schuren en lakken van een eettafel?
) en rode verf is moeilijk egaal te krijgen, anders was 2x voldoende geweest). Was in een weekje gepiept. Wel ff de hele tafel uit elkaar klussen als dat mogelijk is.