Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)

Ik vind je kandelaars op de vensterbank wel erg mooi!
__Laura schreef:Ik ben er klaar voor! Maar heb ze nog niet allemaal binnen hoor
@Vonneke: Even googelen of je iets kan vinden over onderzoek in die omgeving, of berichten in de plaatselijke krant. Vaak worden negatieve gevolgen niet nationaal bekend gemaakt, maar kan je via via wel wat oppikken. Even informeren bij buurtbewoners is ook slim (ivm mogelijke straling-kanker etc). Gevolgen ervan zijn volgens de een negatiever dan de ander, maar er is kans dat het in de doofpot gestopt wordt...
Ik kan je eventueel wel helpen als je me de locatie geeft? Ga ik even zoeken in de database van een universiteit & onderzoeksartikels

Kriel schreef:Het is onderdeel van mijn werk.
Er is wetenschappelijk vastgesteld dat de stralingen geen negatieve invloed hebben op de gezondheid
Maar dat is het sowieso wanneer er bewezen is dat die masten 100% veilig zijn toch? 
Wie heeft er allemaal een granieten aanrechtblad 
Keuken is verder ook prut, veel te klein en te laag, maja dat heb je met een huurhuis niet voor t uitzoeken he!
Maar overdag is het weer meer grijs.. Ik ben er dus nog niet helemaal overuit wat ik nu van de kleur vind.. Morgen maar kijken als de vloer er ook in ligt, misschien is het dan toch wel heel mooi!!