Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Wel onhandig dat er geen handleiding bijzit, dat je die online moet opzoeken. MAar aan de andere kant, ik heb werkelijk nog nooit in een boekje van een telefoon gekeken, en ben er altijd uitgekomen... Mocht je dan iets zoeken... Bokt en google zijn je grootste vrienden.
_Noah schreef:Gevonden, het komt dus neer op wat jij zei Arie, thanks!
http://support.apple.com/kb/HT1203?viewlocale=nl_NL
eilleen333 schreef:Vind het wel raar dat ik een levertijd had van 5 tot 8 weken, terwijl ik ook veel lees dat mensen maar een paar dagen levertijd hebben...
Riss schreef:Vicky_88 schreef:Ja klopt, kan 5 werkdagen duren.
In het weekend gaat het nummerbehoud sowieso niet goedgekeurd worden.
bij mij duurde nummerbehoud ongeveer 2 weken ..
t-mobile he
eilleen333 schreef:En hoe vroeg moet je dat aanvragen? Het kan zijn dat mijn Iphone pas 18 januari binnenkomt, terwijl mijn abbo bij mijn oude provider op de 19e afloopt... IS dat wel op tijd? Bij T-mobile zeiden ze van wel, maar die kerel die ik sprak was niet echt snugger...
Nadia schreef:Hoe zit het met de datalimiet van 1 GB...is dat genoeg voor gemiddeld verbruik of kom je daar aan tekort? Ik heb nu geen internet op m'n mobiel en heb dus geen idee wat ik verbruik. Ik zal geen heftige dingen doen, geen films downloaden oid. Maar meer de kleinere apps gebruiken, MSN, af en toe iets op Google zoeken, af en toe Bokt...dat soort dingen.
eilleen333 schreef:Mijn abbo bij vodafone loopt 19 januari af (dan is het twee jaar geleden dat ik het afsloot). Ik wil daar niet verlengen, ik ga naar T-mobile, maar mijn Iphone is er nog niet. Die kan uiterlijk op 18 januari binnen komen.
Ik heb bij Vodafone nog niet officieel opgezegd, T-mobile zei mij dat zij dat zouden regelen, maar ik ben er niet helemaal gerust op, omdat er maar zo weinig tijd tussen zit...
Nadia schreef:Wat ik nog weet is als je van abo naar abo gaat en je neemt je nummer mee, dat je nieuwe provider alles dan regelt en dat je niet zelf op hoeft te zeggen. Ik ben van Hi naar Telfort gegaan en heb ook niks op hoeven zeggen.
En weet iemand hier antwoord opNadia schreef:Hoe zit het met de datalimiet van 1 GB...is dat genoeg voor gemiddeld verbruik of kom je daar aan tekort? Ik heb nu geen internet op m'n mobiel en heb dus geen idee wat ik verbruik. Ik zal geen heftige dingen doen, geen films downloaden oid. Maar meer de kleinere apps gebruiken, MSN, af en toe iets op Google zoeken, af en toe Bokt...dat soort dingen.