HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Droomster

Re: HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:02

Oke, thank you! Hopen dat ik het in 1 keer door heb :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:03

Het is heel simpel, je moet zo'n telefoon even door hebben, maar dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit is alleen maar verstandig, het is een heel eenvoudige telefoon. En anders de gebruiksaanwijzing even op internet opzoeken.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:05

Ik trek altijd de bovenbalk van de tijd en accu naar beneden en dan is het tweede tabblad 'snel instellen'

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:05

Hihi, ja als ik even ga klooien dan heb ik het waarschijnlijk zo door! Alleen zal dat pas vanaf woensdag worden als hij is omgezet, heb 'onbeperkt' internet erbij genomen. Dus dan is het niet zo erg als ik op internet schiet of op andere rare dingen klik :P

Rian_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:24

Ik wil de htc desire bestellen,
maar als ik voor een abonnement met internet ga
hoelang kan ik dan internetten bij 2gb?
ik heb namelijk geen idee.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:26

Rian_Luna schreef:
Ik wil de htc desire bestellen,
maar als ik voor een abonnement met internet ga
hoelang kan ik dan internetten bij 2gb?
ik heb namelijk geen idee.

Hmm, ik ook niet...
Maar waarom zou je voor 2 gig gaan? Ik zou voor onbeperkt gaan, ik zit er zelf nooit aan. En krijg een sms als ik te veel zou verbruiken.
Zolang je nog onbeperkt kunt krijgen, moet je dat doen! Ik heb namelijk begrepen dat dat binnenkort verdwijnt.

Rian_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:39

Janine1990
Kan dat ook via hi online?
mijn oude telefoon is bijna overleden dus moet nu toch echt een nieuwe...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:42

Rian_Luna schreef:
Janine1990
Kan dat ook via hi online?
mijn oude telefoon is bijna overleden dus moet nu toch echt een nieuwe...

Ik heb geen flauw idee, is hi online anders dan gewoon hi?
Of is dat online een abbo bestellen?
Ik ben zelf gewoon bij een Belcompany naar binnen gelopen, die kunnen je meteen vertellen wat het beste bij jou gaat passen, wat betreft abonnement.

Rian_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:45

Dus jij hebt gewoon bij belcompany je telefoon gekocht en niet via internet.
Ik snap er namelijk niet veel van dus denk dat dat voor mij de beste oplossing is!
Bedankt!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:48

Rian_Luna schreef:
Dus jij hebt gewoon bij belcompany je telefoon gekocht en niet via internet.
Ik snap er namelijk niet veel van dus denk dat dat voor mij de beste oplossing is!
Bedankt!

Nee, niet via internet :n
En ik moet zeggen, het is me geweldig bevallen. Ze hebben me heel uitgebreid geholpen, alles word duidelijk en geduldig uitgelegd. En ze vertellen je meteen wat het goedkoopste is voor je.
Ik ben ook een leek met dit soort dingen, dus het is zeker wijs om naar zo'n winkel te gaan. Phone house is ook wel oké denk ik, in ieder geval niet een winkel als Hi of Vodafone, die verkopen niets buiten hun eigen. ;)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 22:09

Hi heeft toch alleen prepay en Eindeloos Online? EO kan wel 2Gb zijn, dat weet ik niet..

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 14:06

pff, net met HI gebeld. er is vertraging bij hun orderbedrijf ofzo.. krijg m'n desire pas over 2 dagen.. maarja ze hielpen me wel fijn. Als ik niet gebeld had had het nog wel een week kunnen duren..

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 20:59

Ik heb niet heel het topic gelezen, maar heb even een vraagje.. En aangezien jullie allemaal ervaring hebben met HTC telefoons dacht ik dat jullie het waarschijnlijk zouden kunnen beantwoorden. :+

Ik wil graag een HTC telefoon, maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik weet niet welke telefoon het beste bij mij past van de HTC lijn.. Want ik kan nu wel de duurste gaan kopen, maar een goedkopere die de dingen heeft die ik wil is misschien wel handiger..

Ik wil graag:

- mp3 speler
- goede geluidskwaliteit
- snelle internetverbinding (voor hyves, msn etc)
- snelle reactie mobiel
- eventueel toetsenbord

Heb al gekeken op vergelijk sites maar daar kon ik niet echt wat op vinden en ik zie door de bomen het bos niet meer. Hopelijk kunnen jullie helpen, en sorry dat ik zomaar dit topic binnenstorm :Y)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 21:04

- MP3-speler, ik heb er een iPod bij, gewoon omdat ik er al eentje had. Maar gezien het batterijgebruik, zou ik het ook niet proberen op m'n telefoon. :o
- Goede geluidskwaliteit, ik ben redelijk doof (als in, ik hoor niet wanneer iets vals is), maar ik vind het best wel prima. Heel anders dan mijn vorige Nokia.
- Snelle internetverbinding, ligt aan je provider :)
- Snelle reactie mobiel, ik vind het een ontzettend snelle telefoon!!! Vorige week heb ik een iPad (dat is natuurlijk heel iets anders) in handen gehad, maar deze vond ik erg traag. Maar ik weet niet of dit ook vergelijkbaar is met de iPhone.

Ik heb de 'gewone' Desire.

Hoop dat je er wat aan hebt. :)

En inderdaad, vergelijksites word je weinig wijzer van..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 21:08

Ik vind het 3g internet van mijn desire hd een stuk sneller dan de iPhone van mijn vriend. Geluidskwaliteit is ook goed en er past genoeg op met de SD kaart.
Ik heb ook nog een blackberry, maar heb altijd ruzie met de kleine toetsen :+
Reactie mobiel tussen bb, iPhone en htc vind ik verwaarloosbaar.
Batterij is bij mij ook even snel leeg bij bb, htc en iPhone.
Succes met je keuze :D

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 08:43

Snel internet ligt ook aan je telefoon idd. Heb een samsung star qwerty en dat is echt een poedersuiker :+

Liezzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 09:00

Ik heb mn htc weer terug geruild miste hem toch wel te veel en ik merk wel dat er in het afgelopen half jaar steeds meer is bijgekomen want de app's zijn veel beter dan een jaar terug ( hyves,whatsapp etc).

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 09:02

imd schreef:
Snel internet ligt ook aan je telefoon idd. Heb een samsung star qwerty en dat is echt een poedersuiker :+

hey die heb ik nu ook en idd internet is een hel :')

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 11:21

Erg issie he? :+ Ik dacht er even mee vooruit te kunnen maar ik ben in staat om 'm in de gracht te gooien :+ Niet alleen internet is sloom, die hele telefoon is lanngzaam en irritant :+

Dus vandaar dat ik in het htc-topic rondhang :P

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:24

Nee rest is nog wel te doen, maar goed doe er dan ook niet zo heel veel mee behalve bellen smsen en een enkele keer op internet.

Zelf dacht ik aan de HTC desire Z ivm het toetsenbordje die erbij zit :j
Maar goed hoor niet al te beste verhalen over HTC telefoons en daarnaast is de batterij dus snel leeg, dus zit nu heel erg te twijfelen :=
Er zijn zoveel telefoons te vinden dus eventjes een keuze maken is best moeilijk :P

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:30

Ik ben ook gebruiker van een desire Z. Welk hoesje hebben jullie? Ik moet er nog eentje hebben. Moet niet te veel kosten en een beetje gebruiksvriendlijk zijn.

Als ik internet aan heb staan verbruikt hij best veel accu. Dus nu heb ik i-net alleen aanstaan als ik het nodig heb en als ik op wifi zit. (dat verbruikt een stuk minder) En ik heb altijd mijn kabeltje bij. deze neemt ook niet zo veel ruimte in beslag als de vorige dus is ook goed te doen.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:35

Ik heb een HD2, en ik heb er laatst Android op gezet. Werkte helemaal super! Maar nu had ik alles gekopieerd naar een ander SD kaartje (die van mij had te weinig geheugen) en nu lukt het me niet meer om naar de Android versie te switchen. Hij blijft haken op dat zwart/groene HTC scherm ;(

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:52

@marielle, waar hoor jij niet beste verhalen dan, en wat voor? Ik hoor echt alleen maar super positieve mensen eigenlijk..

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:41

Nou ja las het hier, foons die zomaar opnieuw opstarte enzo.
Bij de winkel waar ik de HTC desire Z in handen had bekeek nog even hoeveel telefoons er terug waren gekomen maar dat viel eigelijk heel erg mee geen disire Z in iedergeval.

Tja en toen weer die batterij, ik vind het een beetje jammer dat de htc zo'n batterij vreter is :P

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:48

Maar dat zijn alle smartphones volgens mij hoor. Zeker degene met een groot scherm.

En je hoort hier natuurlijk nu alleen maar mensen met een HTC en vaak ook nog mensen waarbij iets niet goed gaat.