Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
16 augustus moeten we de financiering rond hebben, en ik heb vandaag het bovenschools bestuur gebeld voor de werkgeversverklaring, aan wie ik die moest sturen. Blijkt dat personeelszaken pas 9 augustus weer terug is...
Fijn is wel dat ik nu 2 namen heb, waarvan ik van 1 persoon weet dat ze heel doortastend is. Mijn adviseur kent haar ook en zei ook al dat dat niet zo'n probleem op moet leveren. Marjolein schreef:Ik heb het ´voorlopig´ook getekend bij de makelaar... Ik neem aan dat je de notaris bedoeld?
Ik heb een boel schoonmaak spul bij de blokker gehaald vorige week. Kan ik iig het tijdelijke keukentje en de wc´s even schrobben. Verder valt er weinig te poetsen voorlopig met de verbouwing.

. Hij vond de tuin wat klein, maar die vond ik persoonlijk groot zat, meer tuin is alleen maar meer werk (tenzij je er een paard in kan pleuren natuurlijk
). Werk ze! 

een voorgesprek zal je wel nodig hebben, het contract moet daarna namelijk nog worden opgesteld, dat is niet zo 1-2-3 gedaan. Dit werkte ook zo bij verschillende vrienden van ons, bij allemaal verschillende notarissen.