[Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_flo_

Re: [Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:37

Boven in de menubalk van je msn contactpersonenlijst (ik noem het maar even zo) staat in het Nederlands bij mij: Bestand - Contactpersonen - Actie's - Extra - Help.

Je gaat naar Extra, dan helemaal onderaan naar Optie's, dan helemaal boven aan Persoonlijke gegevens, dan tweede aanvinken... mijn schermafbeelding aan anderen laten zien.

Ik heb msn in het Nederlands, misschien heeft de Engelse versie dezelfde volgorde...

Succes !

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 06:30

Bij mij staat Extra er niet...heb jij ook die nieuwe MSN dan? :+

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:53

Wie o wie kan mij helpen? Ik word er een beetje gek van!

Sinds ong. een week heb ik het probleem dat als ik ingelogd ben op msn sommige mensen die tegen mij praten het niet aankomt bij mij zegmaar. Tevens als ik soms tegen sommige mensen praat komt dat ook niet weer terug. Tevens als ik mijn msn naam of status verander valt msn uit en moet ik mij vervolgens weer opnieuw aanmelden. Erg vervelend dus!

Ik heb geprobeerd dmv. een nieuwe versie te downloaden het probleem te verhelpen maar dit werkte niet. Dus wie kan mij alsjeblieft helpen?

ineke1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:01

Windows Live Essentials 2011 verwijderen in configuratiescherm - programma's en daarna de OUDE msn-versie downloaden en installeren en klaar is klara ik heb geen problemen meer, alhoewel msn hier wel hapert en kan nu niet meer aan mijn laptop liggen die is net helemaal geformateerd.

Onderstaande link kan je oude versie msn downloaden (8.0)
Van webcam-gebeuren niets aan trekken de link die er staat "Download Windows Live Essentials 2009 14.0.8089.726 Nederlands" die aanklikken.

http://www.msgforum.nl/p-geen-mijn-webc ... 0#pid14150

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 17:56

Ben ik nu gek of.... >;)

Ik heb de nieuwe msn. Hoe mijn cam werkt, nog geen idee. Videogesprek ja, maar wil dat niet zeggen dat als de andere een cam heeft, die ook automatich aangaat en dat je geluid hebt?(dat was althans op de vorige zo).

Maar als iemand nu offline is en je op die persoon klikt, kan je onderaan voor 'videobericht' kiezen. Je kan dus iemand een videoboodschap sturen, voor als die de volgende keer online komt.

Leuk leuk, ik wil dat toch eerst eens even testen alvorens ik slachtoffers maak, dus voeg ik mijn alternatief emailadres even toe en stuur deze een videobericht. Ik log in op het alternatief, en zie dat ik inderdaad de video ontvangen heb. Maar, er staat ook mooi boven "bekijken op skydrive". Skydrive?

Ik log terug uit, ga terug op mijn gewoon account en open mijn profiel, bij foto's. Daar zie ik een nieuw fotoalbum staan...met de video erin die ik zonet gemaakt had om te testen, en privacy "mezelf en anderen".

Ben ik nu gek, of wil dat zeggen dat als ik via msn zo'n videobericht wil verzenden naar iemand, dat even mooi op mijn profiel komt te staan en iedereen kan meegenieten :o? >;) := .

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 12:45

Mijn msn doet het vandaag helemaal niet... Meer mensen die hier last van hebben?

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 16:00

Ik kan geen eens een fatsoenlijke naam bij die MSN invullen, mijn achternaam staat er ook bij nu (Live essentials). Ik vind het echt een verschrikkelijke msn.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 18:40

Ik vind het verrot dat je msn naam nu ook bij je email komt...ik wil dat verschillend houden maar dat kan dus niet meer...

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:00

Hallo,

Sinds gisteravond kon ik niet meer op msn inloggen en toen ik het niet kon oplossen, heb ik hem maar eraf gegooit om een nieuwe msn te downloaden. Maar nu kan ik niks meer downloaden, want voor alles moet ik betalen en de andere gratis versies kan ik niet openen.

Is msn dan nu zover dat je er voor moet gaan betalen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes Michelle

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:03

ineke1963 schreef:
Windows Live Essentials 2011 verwijderen in configuratiescherm - programma's en daarna de OUDE msn-versie downloaden en installeren en klaar is klara ik heb geen problemen meer, alhoewel msn hier wel hapert en kan nu niet meer aan mijn laptop liggen die is net helemaal geformateerd.

Onderstaande link kan je oude versie msn downloaden (8.0)
Van webcam-gebeuren niets aan trekken de link die er staat "Download Windows Live Essentials 2009 14.0.8089.726 Nederlands" die aanklikken.

Helaas doet het niet. Hij geeeft aan dat de versie al gedownload is maar het probleem doet zich soms nog voor.

Correctie; continue doet zich het voor

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:04

Weet iemand of er toevallig niet iets van een klachtenlijn voor msn bestaat? Ik word gek van mijn probleem en verw8 dat jullie ook gek worden van jullie probleem.

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:28

Systeemherstel uitvoeren !
Het is mij gelukt en mijn dochter ook !

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:28

Bij mij kan dat dus niet. :(

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:57

_flo_ schreef:
Systeemherstel uitvoeren !
Het is mij gelukt en mijn dochter ook !

Hoe doe je dat ook alweer? Ik heb het eerder gedaan maar weet niet meer hoe en wat.

Loezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 15:03

Kan iemand me helpen? Ik krijg een onwijs raar scherm als ik op hotmail.be ga en als mijn msn opstart komt er iets gelijks op.. Ik kan me niet aanmelden en kan geen mails bekijken.

Voorbeeldje: Afbeelding
http://i132.photobucket.com/albums/q26/ ... otmail.jpg

Ik hoop dat iemand me raad kan geven, want ik weet het niet meer. Voor mij valt het mee, maar mijn moeder moet absoluut haar emails zien..

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 16:28

Ik heb ook de nieuwe MSN en vind het echt een verschrikking. En blijkbaar is er ook iets niet goed gegaan want als ik de computer opstart krijg ik elke keer een foutmelding van MSN die niet automatisch meer wil opstarten. Nou wat een vernieuwing dit. :(

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 17:56

Ik heb net ook 'n systeemherstel d'r tegenaan gegooid aangezien m'n computer heel graag Windows Essentials wilde installeren :+ Allemaal gelukt enzo, alleen nou heb ik 'n heel zielig msnicoontje :')
Afbeelding
Edit; Ik installeerde net de nieuwe tweetdeck en toen was m'n msnicoontje opeens terug _O-

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:33

Boeeeh, nu is m'n tweetdeck icoontje weg en heeft msn dat icoontje van de printscreen weer terug ^) Wie heeft 'n oplossing?^^

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 19:22

Naomi_Jortje: Heb je de pc al eens opnieuw opgestart? Vaak helpt dat...

liiisette: Als je op google even systeemherstel intypt en dat de welke microsoft je gebruikt (dus vista, XP enz) dan kom je op een beschrijving uit. Succes!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:19

O wacht, ik weet het weer. Koppel dat icoontje los van de werkbalk (unpinnen, dus die puntaise!), ga dan naar je startmenu en zoek voor messenger. Sleur dat naar je bureaublad en via dat naar de plek waar ooit je icoontje stond. Bij mij werkt dat, succes ermee...

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 12:42

ineke1963 schreef:
Voor degene die de nieuwe ellendige MSN heeft, hier een oude versie die wel werkt!! Heb hem verwijderd en van onderstaande link Windowslive 2009 gedownload en het werkt weer!!

Dank _/-\o_ Ik heb de oude versie weer geïnstalleerd, ik werd dol van die nieuwe versie. Een hoop gehannes met on en offline zetten.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 13:04

HorseyDude schreef:
O wacht, ik weet het weer. Koppel dat icoontje los van de werkbalk (unpinnen, dus die puntaise!), ga dan naar je startmenu en zoek voor messenger. Sleur dat naar je bureaublad en via dat naar de plek waar ooit je icoontje stond. Bij mij werkt dat, succes ermee...

Helaas, al 'n aantal keer opnieuw opgestart en dit nog 'n keer gedaan, maar dat stomme icoontje blijft :')

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 20:52

Cookies schreef:
Ik heb ook de nieuwe MSN en vind het echt een verschrikking. En blijkbaar is er ook iets niet goed gegaan want als ik de computer opstart krijg ik elke keer een foutmelding van MSN die niet automatisch meer wil opstarten. Nou wat een vernieuwing dit. :(

Ik vind het ook verschrikkelijk en ik krijg het niet weg. Heb mezelf voorgehouden dat ik er wel aan zou wennen, maar ik vind die Essentials 2010 geen positieve vooruitgang.
Als ik iemand wil toevoegen, krijgt diegene daar geen melding van. Wil ik iemand toevoegen, krijgt diegene daar weer geen melding van. Heel vervelend. :=

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 21:33

Ik heb nergens last van, althans sinds dat ik 'm maanden geleden heb gedownload....... nieuwe moviemaker die erbij zit is wel gaaf geworden!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:43

sweetheart schreef:
liiisette: Als je op google even systeemherstel intypt en dat de welke microsoft je gebruikt (dus vista, XP enz) dan kom je op een beschrijving uit. Succes!

Dankje! Heb het gedaan maar kon helaas maar tot 1 november resetten en heeft niks geholpen.