Ik heb weer een paar leuke dingen gepland 
Eerst onze crowdfunding actie (zie onderschrift) van Treevember. 25 november organiseren we daarvoor een dagdeel met aanplant, lunch en rondleiding door het voedselbos.
17 februari heb ik nog een keer een ent cursus gepland, nav Malenka haar enthousiasme vorig jaar, bij de Voedselboss, en 13 april gaan we dan nog een dag naar hem toe om te leren over een passieve kas.
We hebben besloten om ieder geval de komende 5 jaar nog in Nederland te blijven en gaan een nieuw, ecologisch, huis bouwen, met een kas daar aan vast, dus toen ik zag dat hij dat aanbood, vond ik dat wel interessant.
Verder ben ik naar de tuinmarkt bij Landgoed Wiersse geweest (mooi maar djeez wat druk
), naar een agroforestry markt (klein maar wel grappig) en daar nog interessante dingen gehoord van Linder den Heerik over het ontwerpen van een voedselbos. Ik zat nog een beetje te dubben hoe we het nieuwe stuk gaan inrichten. Ik ga (deels) de methode van the Permaculture orchard volgen ipv syntropic agroforestry, ik zat tussen die 2 te twijfelen. Grootste verschil is de mate van dichtheid van planten.