Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarijeR schreef:Hier was het vanmorgen 17 graden in huis en dat kreeg de airco toch niet opgewarmd. Heb nu de CV op 18 gezet en de airco heeft de rest gedaan naar 19 en de cv slaat niet opnieuw aan.
Het is nu een aangename temperatuur in huis, 17 graden trekt mijn lijf echt niet.
Voor de badkamer heb ik nog een elektrisch kacheltje gevonden op zolder. Net helemaal schoongemaakt, vanavond maar eens proberen of ie de badkamer snel kan verwarmen.
Suzanne F. schreef:MarijeR schreef:Hier was het vanmorgen 17 graden in huis en dat kreeg de airco toch niet opgewarmd. Heb nu de CV op 18 gezet en de airco heeft de rest gedaan naar 19 en de cv slaat niet opnieuw aan.
Het is nu een aangename temperatuur in huis, 17 graden trekt mijn lijf echt niet.
Voor de badkamer heb ik nog een elektrisch kacheltje gevonden op zolder. Net helemaal schoongemaakt, vanavond maar eens proberen of ie de badkamer snel kan verwarmen.
Heb je nu al de cv nodig? Ik hoop hem pas eind oktober nodig te hebben. Maar hier wordt het niet snel 17 graden of lager. Het is nu 19,5 in huis zonder verwarmen.