Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ladyson schreef:Nog even terugkomend op de vraag waar je de badkamer mee schoonmaakt.
Absoluut HG Kalkweg schuimreiniger!!
Mijn schoonmaakster wilde daar uitsluitend mee werken en zo heb ik het leren kennen, maar wat een fantastisch spul is dat.
Ohja, en ik moet bekennen dat ik bijna seizoen 1 van The home edit erop heb zitten op Netflix, dankzij dit topic
Nielojram schreef:Gewoon even als super-sop-genot-miepjes onder elkaar; ik moet nog 1 dag werken, en heb dan 2 weken vrij( de afgelopen 3 jaar 2x een weekje gehad).
En dan vragen je collegae 'Ga je nog weg'? ( Ik werk op schiphol, al zou ik gratis weg mogen, in geen 10.00 jaar momenteel) Nee, Tuinzania, en lekker deep-cleaning van mijn huisje'
Zit nu al te genieten dat over 2 weken alles weer 'open-hart-operatie' schoon is
Morrie schreef:ik ben op zoek naar Glorix spray, bij BOL kan je het alleen per 6 flessen kopen, maar ik heb maar 1 fles nodig.
De caravan wordt uitgeleend en die moet na terugkomst schoongemaakt en ontsmet worden (ik heb smetvrees) anders wil ik er niet meer weg en ik las dat je dat doet door eerst een rondje met schoonmaakmiddel te poetsen en daarna met verdunde chloor, dus leek me zo'n spray fles erg handig, maar helaas , niet te bestellen bij AH en ik ga geen winkels in.
chanicha schreef:Nou met deze temperaturen komt alleen het hoognodige uit mijn handen, ik kan er zó niet tegen!
Dus ik kan er eerdaags weer tegenaan
chanicha schreef:Heb gelukkig geen tuin meer en zou ik er wel een hebben dan nooit geen kleine stenen meer erin![]()
Buurvrouw in mijn oude huis had best dure tegels in cement gelegd, die werden niet groen en had ook geen last van onkruid
chanicha schreef:Heb gelukkig geen tuin meer en zou ik er wel een hebben dan nooit geen kleine stenen meer erin![]()
Buurvrouw in mijn oude huis had best dure tegels in cement gelegd, die werden niet groen en had ook geen last van onkruid
Judith_ schreef:Morrie schreef:ik ben op zoek naar Glorix spray, bij BOL kan je het alleen per 6 flessen kopen, maar ik heb maar 1 fles nodig.
De caravan wordt uitgeleend en die moet na terugkomst schoongemaakt en ontsmet worden (ik heb smetvrees) anders wil ik er niet meer weg en ik las dat je dat doet door eerst een rondje met schoonmaakmiddel te poetsen en daarna met verdunde chloor, dus leek me zo'n spray fles erg handig, maar helaas , niet te bestellen bij AH en ik ga geen winkels in.
Morrie, misschien kun je bij de apotheek een spuitfles clinel krijgen? Dat is het gene waar we in het ziekenhuis volgens infectiepreventie Corona besmettingen mee moeten schoonmaken. Sowieso gebruiken we het véél, elke twintig minuten de hele ruimte dus niet schadelijk voor je luchtwegen, en behoorlijk lief voor je interieur. Belangrijkste is niet mengen met water en aan de lucht laten opdrogen en niet nadrogen. Online vind ik die flessen wel te koop namelijk.
fjordjes schreef:Hoe krijg je hondenkwijl vlekken uit je kleding?
Ik heb een Duitse dog en die kwijlt ons nog wel eens graag onder, nouja gooi het in de was en het is eruit. Nu heb ik 2 shirtjes die ondergekwijld waren en gewoon in de was gegooid, nat zag je geen vlekken en eenmaal opgedroogd kwamen ze tevoorschijn. Daarna met shout behandeld en nu zie ik dus terwijl ik het shirt aan heb de vlekken er nog op zitten, zijn donker geworden. Met welk middel krijg ik ze eruit?