Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Ik moest hier wel even om lachen hoorIk denk dat het is begonnen toen mijn kat spullen onder het tapijt begon te schuiven. ....
DubbelDun schreef:Janine1990 schreef:Ik moest hier wel even om lachen hoorIk denk dat het is begonnen toen mijn kat spullen onder het tapijt begon te schuiven. ....
Het opkrullende deel iets vochtig maken en deels naar binnen 'oprollen' . Even laten drogen en dan uit rollen.
Mocht het dan naar je zin teveel de andere kant op krullen kun je er even iets zwaars op leggen.
Janine1990 schreef:Leuk hoor Sharon! Nog wat meer planten er in en wat persoonlijks en dan is het helemaal af!![]()
Mijn tapijt krult om op een hoek, iemand tips om dit terug te draaien?![]()
Ik denk dat het is begonnen toen mijn kat spullen onder het tapijt begon te schuiven. Maar dat ging om kleine onbenullige dingetjes. Nu struikelen we er steeds over
Janine1990 schreef:Hebben jullie ervaringen met verkleuring van 9010?
Aangezien mijn bijkeuken zo goed als klaar is, is de nieuwe toegang ook behangen en gesaust. Zelfde kleur, merk, type... We zijn natuurlijk nog geen 24 uur verder, maar er zit wel een aanzienlijk verschil in.