Ik hoop het wel maar ook weer niet.De vierdaagse begint volgende week.Maar te warm is ook niet goed natuurlijk.
Uur geleden stond hier voor volgende week donderdag en vrijdag regen en nu al woensdag en dan donderdag en vrijdag zon. Het zal nog wel 100 keer veranderen.
Marcella schreef:Zwaar bewolkt.Hopelijk zondag niet te warm werken evenement Den Haag. Helaas,zondag 29 graden!Het is hier aardig bewolkt en een heerlijke koele wind.Zó blij met die Noordenwind,die maakt de hitte dragelijk.
Nou ja schrijf ik vanmorgen nog dat ze dinsdag regen opgeven is dat nu ineens naar vrijdag geschoven .... echt
Zo te zien gaat er toch echt onstabieler weer komen hoor Enn.... Dit is allemaal voor midden NL. Voor je Eigen locatie, kijk even op https://www.weerplaza.nl/15daagse/Dan kun je je regio aanpassen.
Britta31 schreef:Hoe moet ik nu de 2 bovenste lezen Dat zijn de neerslagverwachtingen. Zijn om en nabij dezelffde tabellen, andere 'voorspeller'. Die komen redelijk overseen qua neerslag.
Vies warm vandaag gisteren was het lekkerder met een heerlijk verkoelend windje.Hopen dat ik een zondag niet beroerd word anders word het overnachten in de auto gaat niks worden als ik weer terug moet rijden en ben misselijk.
De ene weerkaart is wat getemperd qua neerslag voor begin volgende week, de andere nog niet.Oh edit, die bovenste was eerder al wat matiger haha Zit niet op te letten.
En ik hoor net dat het morgen 32 graden word en er kan plaatselijk een regenbui vallen.Ik mis die koele Noordenwind!!
Hier is ondertussen alle voorspelde regen van de komende 14 dagen verdwenen... Blijft ook tussen de 27 en 30 graden