Dat is ook wel bizar inderdaad vanuit het buitenland haha. Wij hebben voor de grap gezegd " we geven iederen de sleutel en klus/verhuis lijst zodat het klaar is als wij terugkomen "

Wij gaan naar Cyprus. Ik heb daar 2 jaar gewoond.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Grietje_1 schreef:Wow dan hebben jullie wel super lang moeten wachten zeg. Gelukkig is het nu dan bijna zover.
Moeten jullie veel doen?
Marcato schreef:Te gek Nic, gefeliciteerd! Wat is het dan ineens toch hard gegaan met het vinden van jullie huis. Waar gaan jullie heen?
Ik ben de afgelopen mnd vooral meelezer in het topic geweest. Oktober vorig jaar kon ik melden dat wij ons droomhuis hadden gekocht, maar dat wij heel lang moesten wachten op de overdracht (ivm dat verkopers naar een nieuwbouw woning gingen). Maar na bijna 10 mnd wachten is dan morgen ein-de-lijk de overdracht bij de notaris! Een weekje laten krijgen we de sleutel en kunnen we aan de slag.
Wendy schreef:@kimD: als ik het zo lees zou ik voorzichtig zijn als ik jou was... dit betekent namelijk helemaal niet dat jullie in onderhandeling zijn, maar alleen dat ze het bod graag per mail willen hebben...
Wendy schreef:@kimD: ah, dat maakt het al andersGefeliciteerd!
@jennifer: gefeliciteerd! Maarre... waarom nieuwe cilinders? Tip: raffel de inspectie niet af, maar doe het echt zorgvuldig. Ook qua meterstanden en kijk kritisch in hoeverre ze zich aan de afspraken hebben gehouden
En daarna: geniet ervan!
JenniferU schreef:Wendy schreef:@kimD: ah, dat maakt het al andersGefeliciteerd!
@jennifer: gefeliciteerd! Maarre... waarom nieuwe cilinders? Tip: raffel de inspectie niet af, maar doe het echt zorgvuldig. Ook qua meterstanden en kijk kritisch in hoeverre ze zich aan de afspraken hebben gehouden
En daarna: geniet ervan!
Waarom nieuwe cilinders?
De koop ging al erg stroef met de nodige advocaten (tussen de verkopers zelf) dus we gokken er liever niet op dat bijv ons huis leeg is na een week.
Waren nu ook in de aanbieding bij de praxis dus zodoende.
Daarbij hebben we nu gelijksluitende cilinders