Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
spOttiee schreef:Hai iedereen!
Normaal gesproken ben ik helemaaal niet van zulke spaaracties bij een supermarkt, en daarom ook niet om het vragen daarvan, maar ik ga toch eens gek doen haha.
Ik loop stage in een blijf van m'n lijnbus huis, en de kinderen die daar zitten hebben nauwelijks tot niets aan leuke spullen, alles wat voor ons 'normaal' is, is voor hun juist heel speciaal. Denk hierbij om bijvoorbeeld stiften of een nieuwe kleurplaat.
Nu vraag ik met smart aan de lieve bokkers hier, of ze misschien een potje over hebben en het aan deze kinderen zou willen schenken.
True, het klinkt misschien als een oplichting en dat ik ze voor mezelf wil houden, maar ik ben niet zo'n held in zulke dingen, dus ik wordt hier niet echt gelukkig van haha.
De kinderen zouden jullie er erg blij mee maken, en voor enkele keren te kunnen laten vergeten waarom ze daar zitten.
Sorry voor m'n 'bedelbrief' bokkers, maar ik pak alles vast voor die lieve kinderen.
muntdrop schreef:Je kan bij de appie langsgaan en jet daar vragen. Bij ons zou je zo een doos meekrijgen.
_Siri schreef:Heb je al bij de AH gevraagd of ze niet een doos willen sponsoren?
Zo ben ik er aan gekomen voor de leerlingen