Geen idee, ik moet ze ook nog gaan zoeken weet alleen dat ze bestaan maar waar ze liggen geen idee. Staat het niet bij de schoonmaak spullen? Daar zal ik ze verwachten
Jolien87
Geplaatst: 28-05-14 12:52
Dit is de verpakking:
In Zwolle zag ik ze altijd naast de schoonmaakmiddelen.
Ik ga dit weekend even naar de action. Kijken voor een bak waar mn peesjes, springschoenen en kogelbeschermees in kunnen. En even op zoek naar de leer doekjes
We hebben weer ingeslagen hoor Creme spoeling en een water ding voor de hond. We zochten nog de honden riemen, maar die waren niet meer te vinden helaas.
In Zwolle zag ik ze altijd naast de schoonmaakmiddelen.
hier liggen ze bij de vloerwas ed.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 28-05-14 23:04
Lous schreef:
Nou ik ben niet blij. Gisteren naar de Action. Telefoonhoesjes WEG Telefooncases WEG Superfoods WEG
Stond de winkel er nog wel...?
Anoniem
Geplaatst: 28-05-14 23:10
Vandaag met mams naar de action..! Ik ben morgen jarig, en mijn nichtje ook, dus die komen hier allemaal even bij de action cadeautjes gekocht voor haar.. Wat is die oranje muts irritant zo'n muts die beweegt en geluid maakt krijgt mn neefje morgen, zodat hij ook iets heeft!
Ik mis nu al oordopjes
_l_amanda_l_ schreef:
Lous schreef:
Nou ik ben niet blij. Gisteren naar de Action. Telefoonhoesjes WEG Telefooncases WEG Superfoods WEG
Ben hier van de week geweest en het personeel stond met 3 man gewoon te kletsen... Echt over niks.... Het was redelijk rustig, maar tóch, staan kletsen over niks mag je in het magazijn doen en in de winkel ben je in ieder geval aanspreekbaar!
Heb tandenborstels gehaald trouwens, en uberhippe zakdoekjes met winnie the poooooh!
Aranel
Geplaatst: 31-05-14 19:32
Hebben ze de 2014/2015 agenda's eigenlijk al?
Air
Geplaatst: 31-05-14 19:43
Ik blijf mij afvragen waarom het zo moeilijk is om in ieder geval een paar pagina's terug te kijken of het antwoord er niet tussen staat
Ik ga morgen bij de action kijken. Agenda halen, nu nog keuze en flessen met dat spul voor in de bellenblaas. Vind mijn dochter zo leuk. Loom begin ik niet aan. Mooi weer, mooi buiten spelen.. En kijk nog even voor wat t-shirts voor dochterlief, want buitenspelen betekend wel érg vies..