Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowgirltjuh schreef:Hoi allemaal,
Heb een paar pagina's van het topic gelezen, maar ga nu eerst reageren voor ik verder lees..
Heb een heel leuk huis gezien in Stein..
Zaterdag ga ik naar een hypotheekadviseur en dinsdag ga ik het huis bezichtigen, maar ik weet nu al dat ik het 'normaal' gezien zou kunnen kopen..
Het is 80 m², maar momenteel ben ik alleen, dus is dat meer dan groot genoeg, maar zou het ook genoeg zijn voor een klein gezinnetje? Er zijn 3 slaapkamers..
En dan had ik nog wat vragen..
Het is een hoekwoning, hoeveel ben je dan ong per maand kwijt aan gas, elek en water? En zou je aan de eigenaars kunnen vragen wat ze nu kwijt zijn?
Waar moet ik op letten? Ik heb al gehoord van een bouwtechnische keuring..
Het is in 2012 volledig gerenoveerd met nieuwe ramen, dat weet ik..
Ik dacht dat ik nog moest vragen wat de ECP-waarde is en wanneer het dak vernieuwd moet worden..
Maar voor de rest? Waar moet ik nog op letten? Het wordt mijn eerste huisje en hoop niet te veel door schade en schande wijs te moeten worden..
Cowgirltjuh schreef:Goh Jolien, ken helaas niemand met bouwkundig inzicht..
Wat ik er mee wil, nou het ligt er een beetje aan aan een toekomstig vriendje.. Voor mij is het groot genoeg en op termijn ben ik ook wel bereid het te verhuren of verkopen of er gewoon te blijven wonen, het maakt mij niet zo veel uit dus..
Een vriendin komt mee, idd
Cowgirltjuh schreef:Hoi allemaal,
Heb een paar pagina's van het topic gelezen, maar ga nu eerst reageren voor ik verder lees..
Heb een heel leuk huis gezien in Stein..
Zaterdag ga ik naar een hypotheekadviseur en dinsdag ga ik het huis bezichtigen, maar ik weet nu al dat ik het 'normaal' gezien zou kunnen kopen..
Het is 80 m², maar momenteel ben ik alleen, dus is dat meer dan groot genoeg, maar zou het ook genoeg zijn voor een klein gezinnetje? Er zijn 3 slaapkamers..
En dan had ik nog wat vragen..
Het is een hoekwoning, hoeveel ben je dan ong per maand kwijt aan gas, elek en water? En zou je aan de eigenaars kunnen vragen wat ze nu kwijt zijn?
Waar moet ik op letten? Ik heb al gehoord van een bouwtechnische keuring..
Het is in 2012 volledig gerenoveerd met nieuwe ramen, dat weet ik..
Ik dacht dat ik nog moest vragen wat de ECP-waarde is en wanneer het dak vernieuwd moet worden..
Maar voor de rest? Waar moet ik nog op letten? Het wordt mijn eerste huisje en hoop niet te veel door schade en schande wijs te moeten worden..