Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bij de muziek worden meerdere albums opgesplitst.. Dus van één album heb ik dan twee of drie mappen met nummers. Ik heb alles op de computer nagekeken maar kan niks vinden waar dit fout zou gaan. Iemand die weet hoe ik dit oplos?
Dan ga ik mijn paps blij maken met mijn S4.

Melisding schreef:Boe! Jij was altijd degene met antwoorden. Je kan best blijven hangen
Mijn s4 wordt steeds trager. Het is dat ik nog even door moet sparen voor een nieuwe.
Staan je nummers al wel in je adresboek van Google? Dan is het gewoon kwestie van inloggen en syncen en je hebt alles weer.
Loolotte schreef:![]()
Misschien kunnen jullie mij hebben. Ik heb altijd Apple gehad gehad en sinds kort een Samsung. Hier heb ik alleen een irritant probleem meeBij de muziek worden meerdere albums opgesplitst.. Dus van één album heb ik dan twee of drie mappen met nummers. Ik heb alles op de computer nagekeken maar kan niks vinden waar dit fout zou gaan. Iemand die weet hoe ik dit oplos?
Vorige week naar Turkije geweest, is het nu omdat hij teveel in de zon gelegen heeft ofzo (hij is een paar keer érg warm geworden), maar hij doet niet echt wat ie moet doen
Gisteren blokkeren op WhatsApp, eigenlijk alles wat met foto's te maken had ook vooral. Ga er maar eens alles afhalen denk ik, SD-kaart is nog niet vol maar ik heb de indruk dat hij moeite heeft met 'laden'.