[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:19

xBueno schreef:
Ik gebruik siri vooral als ik me verveel dan ga ik er een gesprek mee voeren zover mogelijk :')
Ik gebruik het niet echt want meestal verstaat ie me toch verkeerd en gaat ie iets doen wat ik niet wil :')

Je kan m toch gewoon in het engels toespreken?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:22

Audiobooks kun je gewoon luisteren via de muziek app. In iTunes zetje dan de bestanden. En als je in iTunes rechtsklikt op de bestanden en info tonen zegt kun je in 1 van de laatste tabbladen het bestand wijzigen naar een audiobook ipv een liedje. Ik heb alleen nog nooit een audiobook gekocht, alleen gedownload.

Ik heb Siri pas net, maar je kunt er echt heel veel mee.
Toen ik voor de gein vroeg of Siri voor mij een afspraak voor mij kon maken met dr. Zeus op 4 januari om 2 uur stond dat vervolgens keurig in de agenda. Je Engels moet wel goed en verstaanbaar zijn, maar het werkt echt uitstekend. Ook als je bijvoorbeeld in het Engels iets wilt typen, kun je spraakbesturing gebruiken en de iPhone/ipad typt het voor je uit. Als het straks in het Nederlands ook beschikbaar is ga ik het helemaal veel gebruiken!

Cer

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:24

Nou ja, vooral het afspraken noteren, wekker zetten, bellen enzo lijkt mij handig dmv spraakbesturing :j

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:26

Het grappige vind ik ook de reacties als je vraagt hoe het met Siri gaat en als je haar bedankt voor iets. Hihi.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:55

tnx Siloh, op de IPhone kan ik het autiobook vinden, op de IPad (nog) niet, maar die staat ff een paar 1000 tracks te downloaden van iets anders, dus straks maar ff zoeken als ie klaar is ;)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 16:31

Mijn zelfgemaakte ipad mini sleeve is inmiddels af!! Ben er zo blij mee! (en trots op :+ )

Afbeelding

Afbeelding

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 16:17

Misschien kan iemand van jullie me wel helpen.
Ik heb een 2 jaar oude Iphone 3GS 8GB, is een half jaar geleden nieuw beeldscherm op gekomen,
werkt nog altijd perfect.
Nu loopt mijn abonnement af en sluit ik wss een nieuw abonnement af met een nieuwe telefoon.
Wat is een reële vraagprijs voor mijn oude Iphone?
Mijn tante wil hem graag overnemen, maar heb geen flauw idee wat dat ding waard is :P

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:27

Hoooi!

Ik kom even binnenvallen :P
Nu dat ik helemaal niks meer met mij iPhone 3G kan ivm de iOs en bijvoorbeeld WhatsApp en dergelijke
heb ik even rondgespit op het internet en ben ik uit gekomen op de iPhone 4 van Tele2 voor -+ €30,- per maand!
Dat vond ik noug een leuke actie :) hoop dat ik de goede telefoon heb uitgekozen..

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:48

ktink schreef:
Misschien kan iemand van jullie me wel helpen.
Ik heb een 2 jaar oude Iphone 3GS 8GB, is een half jaar geleden nieuw beeldscherm op gekomen,
werkt nog altijd perfect.
Nu loopt mijn abonnement af en sluit ik wss een nieuw abonnement af met een nieuwe telefoon.
Wat is een reële vraagprijs voor mijn oude Iphone?
Mijn tante wil hem graag overnemen, maar heb geen flauw idee wat dat ding waard is :P

Even rondkijken op marktplaats en/of ebay om te vergelijken?

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 18:10

@MamaMiesje hahaha BLONDT ik had daar nog niet eens aan gedacht :P
Maar bedankt :))

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 20:41

Ik zie iPhone helemaal niet staan bij Tele2?

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 20:46

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 20:53

Aha :)*
Want vf vind ik nog aardig aan de prijs voor slechts 90 belminuten
Hoe is het bereik van Tele2?

Frederique22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 20:58

Wow Shiloh die ziet er superleuk uit zeg! Hoe groot is een iphone mini eigenlijk ongeveer? Bijv in vergelijking met iets?

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 21:03

Afbeelding
iPad - iPad mini - iPhone 5 :D

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 00:07

Ik heb vandaag via marktplaats voor een goede prijs een Ipad gekocht. De verkoopster had hem via haar oxxio abonnement, en wist niet welke generatie het was. Ze had de doos helaas ook niet meer, en het staat ook niet op de Ipad (voor zover ik kan zien, maar ik ben een Ipad-leek).
Hoe kan ik zien welke generatie ik heb? Niet dat het heel veel uitmaakt, maar ik ben nu wel benieuwd. Ik heb er een hoesje voor gekocht met een ingebouwd toetsenbord, en die zou passen op de Ipad 2 en de nieuwe Ipad (is dat dan de 3?). En daar past hij goed in, dus tsja...

Verder heeft hij 16GB opslagcapaciteit en siri. Op de site van apple zag ik dat de Ipad3 wel siri heeft en de Ipad2 niet, klopt dit? Dat zou dan inhouden dat ik een Ipad3 op de kop heb getikt?
Kan ik het ergens op het apparaat zelf vinden?

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 00:13

Ik heb een iPod touchh 2e generatie.
Leuk ding en kan er ook van alles mee (is 2e hands gekregen van mijn broer).
Alleen stoort het mij dat bij sommige apps staat: Deze app is niet beschikbaar voor iPod Touch, terwijl mijn vriendinnen met een iPod Touch die app wél kunnen downloaden.
Ik snap hier niks van.

Ik had ook laatst mijn hele iPod gereset, alles er af dus (omdat hij een beetje raar deed met dingen openen).
Nu wou ik weer een paar leuke spellen downloaden uit de App Store die ik er eerst ook op had staan, maar nee hoor:
Deze App vereist iOS 4.3. 8)7
En het hoogste wat dit ding kan hebben is iOS 4.2.
Terwijl ik de spellen vóór de reset wel gewoon op kon zetten.

Weet iemand hier trouwens een winkel/webwinkel waar je hoesjes/bescherm dingetje voor de iPod Touch 2g kunt krijgen?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 00:16

Dan denk ik dat er een update van de spellen is geweest zodat ze niet meer compatible zijn met jou Ipod?
Wel ergerlijk dat je hem niet verder kan updaten. Ik kende dat probleem helemaal niet. Ik wist wel dat oude Iphones langzaam werden door de de laatste updates, maar dat het helemaal niet mogelijk was wist ik niet.

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 00:28

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 01:17

Voor Ipad of Iphone? Ik hoorde van iemand die voor 8euro een hard case van de Hema had, maar die was voor de Iphone.
Voor mijn ipad heb ik een nepleren hoes met een ingebouwd bluetooth toetsenbord. Maar mijn ipad gaat ook dienen als laptop voor tijdens colleges.

Dat brengt mij op de volgende vraag: Welke app is voor de Ipad het meest geschikt voor tekstverwerking? Ik wil tijdens de colleges meetypen, en dit later op mijn laptop (Windows met office) verwerken in een samenvatting.

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 01:21

Voor iPod.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 08:22

eilleen333 schreef:
Dat brengt mij op de volgende vraag: Welke app is voor de Ipad het meest geschikt voor tekstverwerking? Ik wil tijdens de colleges meetypen, en dit later op mijn laptop (Windows met office) verwerken in een samenvatting.

ik heb SmartOffice 2, is zo af en toe gratis in de App store, maar als ik moet notuleren ofzo doe ik dat sneller in notities, dan bewerk ik het later op de pc in Word

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 11:41

Voor notities te organiseren werkt outline heel fijn. Dat is een programma dat samenwerkt met one note van Microsoft. Maar als je one note niet hebt/gebruikt is het niet handig. Bovendien is het vrij duur voor 15 euro, maar ik had hem van de week voor 1,79 in de aanbieding. Is dus een kwestie van in de gaten houden. Verder heb ik quickoffice. Werkt opzich voldoende, maar ben er nog niet lyrisch over. Je hebt natuurlijk ook altijd nog de word app van Apple zelf (naam even kwijt). Ik zou als ik jou was gewoon even naar vergelijkende reviews zoeken en op YouTube naar review filmpjes. Daar haal je uiteindelijk toch de meeste informatie uit. Iedereen zoekt wat anders voor tekstverwerking.

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 12:04

eilleen333 schreef:
Ik heb vandaag via marktplaats voor een goede prijs een Ipad gekocht. De verkoopster had hem via haar oxxio abonnement, en wist niet welke generatie het was. Ze had de doos helaas ook niet meer, en het staat ook niet op de Ipad (voor zover ik kan zien, maar ik ben een Ipad-leek).
Hoe kan ik zien welke generatie ik heb? Niet dat het heel veel uitmaakt, maar ik ben nu wel benieuwd. Ik heb er een hoesje voor gekocht met een ingebouwd toetsenbord, en die zou passen op de Ipad 2 en de nieuwe Ipad (is dat dan de 3?). En daar past hij goed in, dus tsja...

Verder heeft hij 16GB opslagcapaciteit en siri. Op de site van apple zag ik dat de Ipad3 wel siri heeft en de Ipad2 niet, klopt dit? Dat zou dan inhouden dat ik een Ipad3 op de kop heb getikt?
Kan ik het ergens op het apparaat zelf vinden?

Bij instellinge/algemeen (app met de radertjes) kijk je naar model nr. ,mijne is MC916NF, googlen geef dan iPad 2 64GB.

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:22

Ik gebruik pages. Ik vind het een heel handig programma en als je hem mailt kan je kiezen of je h document als word, pages of PDF wilt mailen. Als ik hem als word mail kan ik hem op mijnpc gewoon openen en verder bewerken.