Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Is dat geen afgeleide van een Debby Davidson?

DAMWolf schreef:Ik kom uit Ooij, dat ligt bij Nijmegen in Gelderland en ben best wel in voor een stukkie kachelen als het lekker weer is. Kan ik mooi m'n motortje ff uittesten
Ik geef dit terrein de schuld, op het andere terrein lukt het altijd veel beter
Maargoed, het maakt niet uit. Als er dan een grotere groep lekker kan gaan eten dan is dat natuurlijk veel leuker 
Ik had er maar eentje en daar moest ik het mee doen
wist niet dat je niet in NL woont!
was idd glad, vond sommige stukjes wel spannend. Was gelukkig niet koud!
ook een paar keer niet maar weet waar dat mis ging (kijken). Kon het goed afsluiten. Op de terugweg weer even lekker kunnen spelen, op de tweede strook voorbij alle auto's bij het stoplicht dat net op groen sprong toen ik aan kwam rijden. Leuk.
Maar nu werk ik tijdelijk in Denemarken. Nog niet aan de andere kant van de wereld, maar toch ver genoeg weg om niet ff tussendoor naar huis te kunnen.
Moet dan even omschakelen. Auto's gaan ook niet zo plat door de bocht op de snelwegafritten

Noorwegen! Wat leuk! Zijn we praktisch buren. Ik zit in Denemarken. Zonder motor helaas, maar toch
Ben met de motor een keer vanuit Nederland naar Zuid-Frankrijk gereden op m'n cbr'tje in 1 dag. Dat was erg lang rijden en aan het eind was ik helemaal gaar, moe en dizzy van de concentratie. Terugweg deed ik in twee dagen. Stuk fijner