Leuk zo'n berichtje goldie, streelt toch ff je ego.
Ik mag dinsdag weer. De druk neemt wel flink toe. We werken toch naar het examen toe nu. Dat maakt dat ik soms niet goed in mn vel zit en dat heeft natuurlijk zn weerslag op t lessen. Daarom laatst die dip dat ik zoiets had van ik stop ermee.
pluche_pluus
Geplaatst: 02-02-15 14:44
Waar komen de meeste vandaan voor de 21? Ik heb wel wat noord koppers onthouden maar het zuidelijke wat minder...
Kunnen we dan omstreeks Amsterdam niet iets doen? Is wat dichterbijer en als de meeste die wel komen uit de noord kop komen?
De 21e gaat het voor mij sowieso niet worden ivm dat concert, ook niet als we in Amsterdam e.o. doen gezien er nog een andere vriendin en mijn vriend mee gaan, vind het vervelend om dan hen zelf later naar Amsterdam te laten komen.
Etentje ga ik niet mee naar toe, woon in het oosten dus amsterdam is voor mij wel mega ver.
Iemand hier een idee voor een tanktas voor een F650GS? Heb geen tankring (tank zit onder het zadel) en kappen zijn van kunststof. Heb nu een tanktas met magneet, maar dat wil dus niet.
Polly
Moderator Algemeen
Geplaatst: 02-02-15 18:37
Van BMW heb je tanktassen met klipjes, die heb ik er ook op en gebruiken we ook voor de 650's
Sorriso
Geplaatst: 02-02-15 21:33
@LIbiris: Dat vind ik ook een gave HD . Is dat geen afgeleide van een Debby Davidson?
@PP: Oei, doorgewinterd bestuurder, dan ben jij wel vast heel handig met je motor!!
@DW: Nog zo eentje, doorrijden in de winter. Mij niet gezien, maar respect hoor!
@Goldie: Wow, flink concertenweekend! Gaan best wat mensen uit mijn omgeving naar Kensington. Wat heerlijk dat je les zo goed ging, super joh!!
@Blinnii: Och arme... Komt goed joh, is helemaal niet erg! Zijn altijd momenten dat je er even geen zin meer in hebt of jezelf een kluns vindt. Doorbijten, je kunt het!
Over het etentje, ik kan misschien wel mee, maar stem toch voor een latere datum. Liefst allemaal op de motor, lijkt me super!
Ik kom uit Ooij, dat ligt bij Nijmegen in Gelderland en ben best wel in voor een stukkie kachelen als het lekker weer is. Kan ik mooi m'n motortje ff uittesten
pluche_pluus
Geplaatst: 02-02-15 23:38
Dan verzetten/schuiven we het een maand door? Ik zal morgen even een doodle aanmaken om een datum te prikken
Libiris
Geplaatst: 03-02-15 13:09
DAMWolf schreef:
Ik kom uit Ooij, dat ligt bij Nijmegen in Gelderland en ben best wel in voor een stukkie kachelen als het lekker weer is. Kan ik mooi m'n motortje ff uittesten
mocht ik tegen die tijd een motor hebben, dan wil ik wel mee kachelen maar denk dat het pas rond april mei wordt dat ik een motor heb...
Goldie
Geplaatst: 03-02-15 13:34
Les ging vandaag weer ietsje minder, maar vond het ook wel spannend, was hier en daar best glad en daardoor zat ik dus ook iets verkrampt wat ik er bij de oefeningen niet helemaal uit kreeg. Achtje, halve draai en slalom wel voldoende nog steeds maar niet zo super als van de week. Daarna wegrijden parkeervak rechts, dit was oke... En toen naar links.... En daar ging het helemaal mis.... Zo bang, slaat echt nergens op... Toen ff goed gesprek met m'n instructeur, die zei een paar rake dingen... Hij wist even wat op te rakelen bij me.. Was ff heftig.. Verder wel de tevreden over de rest van de oefeningen iig Ik geef dit terrein de schuld, op het andere terrein lukt het altijd veel beter
Minimus
Geplaatst: 03-02-15 13:38
Als het wordt verzet kan ik helaas niet mee. In dat weekend ben ik toevallig in Nederland, dus het zou heel mooi uitkomen Maargoed, het maakt niet uit. Als er dan een grotere groep lekker kan gaan eten dan is dat natuurlijk veel leuker
@Goldie. Dat is jammer. Natuurlijk is gladheid wel effe poedersuiker, daar zit ik zelf ook mee. Dan vind ik het een beetje riskant om korte bochtjes te draaien en zit ik ook als een stijve hark op mn motor.
Hahahaa het is al een luxe dat je twee verschillende terreinen hebt Ik had er maar eentje en daar moest ik het mee doen
Waar woon je normaal DamWolf? wist niet dat je niet in NL woont!
Goldie was idd glad, vond sommige stukjes wel spannend. Was gelukkig niet koud!
Mijn les ging redelijk. Rijden gaat al wat soepeler en vlotter, het wordt wat completer. Maar ben er nog niet. Oefeningen gingen ook wat beter. Achtje lukte nu meteen de eerste keer, was wel fijn na 3 weken worstelen ook een paar keer niet maar weet waar dat mis ging (kijken). Kon het goed afsluiten. Op de terugweg weer even lekker kunnen spelen, op de tweede strook voorbij alle auto's bij het stoplicht dat net op groen sprong toen ik aan kwam rijden. Leuk.
laatste deel van mijn les ging best goed vandaag, mijn instructeur zei dat als ik t volgende week weer zo oppak hij een datum gaat prikken voor t Avd. Als t goed is op mn vrije dag, dus geen nieuwsgierige collega's, haha
Nouja normaal woon ik in Nederland Maar nu werk ik tijdelijk in Denemarken. Nog niet aan de andere kant van de wereld, maar toch ver genoeg weg om niet ff tussendoor naar huis te kunnen.
Ja zeker! Eerste stuk van de les was ik zo aan t klooien. Dus toen stopten we even voor wat instructie, en ik kreeg voor t laatste stuk mee; denk eens niet aan wat ik(instructeur) of het cbr goed zou vinden. Ga eens rijden als jezelf, zoals jij denkt dat t goed is. En probeer er ook eens lol aan te hebben. En dat had ik gedaan. Nog even een kleine blunder gehad, maar dat laatste stuk ging dus zodanig goed dat als ik t vasthou volgende week we een datum kunnen gaan plannen.
Goldie
Geplaatst: 04-02-15 11:32
Er is iets mis met mij... Ik krijg bijna zin in het avb
Ik mocht gisteren op de foto met m'n auto Heb echt dat als ik na het motorrijden in de auto stap dat ik ongemerkt snel te hard rij... Stom stom stom
Gaan er hier nog meer mensen naar de motorbeurs? Ik ga nog wel een dagje en vroeg me af of je bij de stands kan pinnen (of met creditcard kan betalen). Zo niet moet ik ff een bak contant geld meenemen
Hier met de vriendengroep het plan om eind mei een week naar Noorwegen te gaan met de motoren. Kennisje van ons heeft een huisje zo'n 200 km boven Bergen. Wordt mijn eerste echt lange rit, dus vind het wel erg spannend. Maar af en toe moet je in het diepe springen toch?
Helaas ga ik niet naar de motorbeurs Noorwegen! Wat leuk! Zijn we praktisch buren. Ik zit in Denemarken. Zonder motor helaas, maar toch Ben met de motor een keer vanuit Nederland naar Zuid-Frankrijk gereden op m'n cbr'tje in 1 dag. Dat was erg lang rijden en aan het eind was ik helemaal gaar, moe en dizzy van de concentratie. Terugweg deed ik in twee dagen. Stuk fijner Ik ben benieuwd hoe je Noorwegen vind!
Wij rijden ook in 2 dagen. Maar dan is het nog ver. Eerste dag 850km tot de boot en de 2e dag nog 600km. Word al moe als ik er aan denk haha. Heb gelukkig wel een fijne motor voor afstanden