Die poncho moet ik ook ff halen! Van het weekend festival, maar neem voor de zekerheid wel ff zo'n ding mee . Kost toch niks, en je weet maar nooit....
Ze hebben best veel verschillende kleurtjes nagellak, kost maar 45 cent!
higgins
Geplaatst: 16-08-11 21:26
Ik wil jullie even bedanken Naar aanleiding van dit topic ( en het feit dat ik graag bij de action kom natuurlijk ) ben ik eens op zoek gegaan naar de Heron haarserum. Zoveel positieve ervaringen hier, dit moest ik natuurlijk zelf ook eens uitproberen Nou helemaal top! Dat is zeker een blijvertje !
Bloempotje
Geplaatst: 16-08-11 21:27
Sorry, was te haastig. Had het idd gevonden bij m'n 2e zoek poging! Staan ze bij de make-up artikelen in de buurt (over het algemeen) ? Dan ga ik morgen is heel wat nagellak inslaan .
Ja die hebben/hadden ze wel! ik heb ze ook Zijn alleen wel dunnen,dus zonder voetbed zeg maar.....
Abercrombie
Geplaatst: 16-08-11 21:42
Sting schreef:
Die poncho moet ik ook ff halen! Van het weekend festival, maar neem voor de zekerheid wel ff zo'n ding mee . Kost toch niks, en je weet maar nooit....
helaas zijn alle filialen die hier in de buurt zitten niet echt groot
boooo
Geplaatst: 17-08-11 09:15
xChantal94 schreef:
Ik heb een vraagje!
Hebben ze bij de action toevallig ook nagellak? En kan iemand mij vertellen hoe duur een potje ongeveer is ?
Misschien even terug lezen?
liesjecryos
Geplaatst: 17-08-11 09:39
Ze haden hier nu frituurpannen voor 20 euro. Nu twijfel ik best wel,want die van ons doet het slecht en dit is een mooie vervanger ervoor. heeft iemand ervaring met het apparaat en doet het nog goed????
Ik ben vandeweek ook nog bij de action geweest..weer vanalles gekocht waarvan ik eigenlijk niet zo gauw meer weet wat maar wel haarverf, een afwasborstel enz enz.
Meloen
Geplaatst: 17-08-11 10:01
Arabesk schreef:
OMG ik was vorige week in de action van Assen die is écht groot