Ik ben gister terug geweest * negellakremover * verstuiver (een groene) * haarbostel en kam * pasta (carbonara en fromagie) * noodles
ging normaal nog caramel snoepje en reissnoepjes(bosvruchten) meenemen, maar m'n mam zij even te waten tot er hier meningen staan van bokkers die het hebben geprobeert
Zo'n borstel heb ik ook idd! Van Blinq zijn ze blauwe borstel met rubberen "haren" Ze zijn vergelijkbaar met die van kieffer alleen de vorm is anders en de "haren" zijn wat langer.... Maar werkt perfect ook voor haren van je kleding af halen!
Ik heb gisteren een hooinet gemaakt van action touw en ie heeft de nacht overleeft... dus dat is al een goed begin Nu heb ik 2,50 m draad genomen de volgende x ga ik 3m neme denk ik dan kan ik het hooinet iets groter maken. Ik ga proberen vandaag nog een foto hier op te zetten.
SulJinty
Geplaatst: 30-06-11 10:46
Sting schreef:
Ik doe dat altijd gewoon met de harde borstel. Werkt dit nog beter?
Rubberen borstel werkt hartstikke goed. Doe er alles mee ............. kleding, autostoelen, hondenkussen enz.
SteffiiY
Geplaatst: 30-06-11 10:59
love_western schreef:
Heb vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen bij de action En ik ben al action verslaafd
Vandaag ook weer van alles gekocht
Ojee en nu ga je er nog werken ook
Lori
Geplaatst: 30-06-11 12:19
Hier de foto van het hooinet van action touw gedeeltelijk:)