[centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Malu_

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:00

Ik heb sinds woensdag de iphone 3gs. Nu is het zo dat de batterij snel leeg gaat. Gister toen ik ging slapen stond deze op 62% nu op 23%. Er staan geen apps open bij multitaskscherm, gps staat ook uit. Wat kan dit zijn? Of is het normaal dat hij zo snel leeggaat?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:13

Heb je hem nieuw?
Mischien staan er toch dingen standaard mee te draaien snachts?

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:17

Ik zou echt niet weten wat. Misschien de gmail app? Maar verder lijkt alles uit te staan, gps, 3g staan ook uit...

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:22

Maar is t een nieuw toestel of is deze al gebruikt?

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:24

Het is een nieuw toestel.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:33

Saaaash schreef:
is de ipad 2 het geld waard? En wat voor hoesje is het beste? een hardcover of zo'n hele trucendoos...

Hangt af waar je hem voor gebruikt.
Ik ben student en voor mij is dat ding heilig. Colleges opnemen, makkelijk aantekeningen maken, flash cards (voor tentamen leren) maken, artikelen lezen en markeren.
Ben geen minuut zonder dat ding. In bed Kijkt hij hoe ik slaap, tijdens ontbijt kijk ik nieuws, in de badkamer zet ik de radio erop aan, op de fiets luister ik muziek, in de trein facebooken/twitteren/internet, met eten zoek ik er recepten mee op, tijdens het eten (mits ik alleen ben) kijk ik uitzending gemist of RTL gemist.

<3

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:40

Hallo, ik heb een vraagje over de iPhone 4. mij abbo is rond april/juni afgelopen, en ik zou graag willen kijken voor een iphone 4. over de prijs ben ik me bewust, het kost heel wat. Ik heb een iPod touch (Super fijn ding!), 4e generatie. Deze gaat dan naar mijn broertje. Nu stoor ik me er wel aan dat mijn batterij na een dag al leeg is. Is dat met de iPhone ook zo? En zijn er voor en nadelen aan deze telefoon?

Alvast heeeel erg bedankt! :D

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:46

Mijn iphone 4s gaat gerust twee dagen mee tis maar net hoe actief je deze gebruik!

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:51

mijn iphone 4s gaat ongeveer 1.5 dag mee, maar als ik hem weinig gebruik is haalt hij ook de 2 dagen

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:53

Bedankt voor jullie informatie, ik gebruik mijn iPod best veel, heb internet op school, maar hij gaat elke nacht aan de lader :).

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 19:00

Maar de gemiddelde smartphone gaat korter mee is mijn ervaring...
Mij Galaxy s hield t net aan 8 uur vol!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 19:01

Hmm, dat vind ik wel erg kort, 8 uur.
Heb je evt meer voor-na delen? Het kan best zijn dat het verder in dit topic staat, excuses moi. nog niet gelezen (slecht :o )

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 19:11

T gebruik van de Iphone is simpeler hij reageert beter gewoon een fijner toestel in gebruik!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 19:19

Saaaash schreef:
is de ipad 2 het geld waard? En wat voor hoesje is het beste? een hardcover of zo'n hele trucendoos...

Eerlijk antwoord ons niet. Het is dat mijn mannetje de uitgebreidste ipad 2 heeft gekregen omdat hij van een softwarepakket de meeste aanvulling had gedaan wereldwijd (4stuks) :') en dat kennelijk werd beloont met een ipad. Voor hetzelfde geld heb je een heel knappe laptop waar je meer mee kan. Maar ja heb je hem eenmaal gebruik je hem wel en is het wel habdig voor bankrust. Maar zoveel geld ervoor uitgeven, nee.

Wij hebben er een otterbox bijgekocht. Een zachte rubber hoes met aan de achterkant een omhoogzet steun. Hierdoor is hij minder glad en beter vast te houden door mij.

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 01:59

Ik heb al een prachtige Toshiba laptop, ik zit momenteel in de derde en ik wil eigenlijk van de schriften af...

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 02:16

Saaaash schreef:

Heb hem destijds van mijn vriend gekregen. Ja echt de moeite waard! Maar als ontspanning/speelgoed, want voor echt werken heb ik liever mn macbook pro. Ipad typt iets langzamer. Geen flashplayer etc.

Ik heb een smartcover in licht-beige, de leder-uitevoering. Koop noooooit een lederen smartcover in een lichte kleur. Ik moet hem dagelijks schoonmaken met plakband want water mag er echt niet aan. Idd plakband, op de zelfde manier als je benen harsen, haalt al het vuil er af. Maar nooit meer een lichte kleur voor mij.

3daissje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 10:32

Soory dat ik kom binnen vallen,
Ik heb sinds gisteren de iPhone 4, maar ik kan nergens vinden waar ik whatts -app kan downloaden.
Ik kan het niet vinden in de App-store. Weten jullie misschien waar ik moet zoeken? -O-

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 10:44

Hij staat in de store dus bij zoeken Whats app intikken en dan 0,79 cent betalen en klaar!

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 11:01

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 12:52

Tijdelijk, er komt waarschijnlijk een nieuwe versie aan!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:00

Toevallig hadden we het er net aan tafel over of de Whats App ook voor de Ipod touch komt?
Ben daar erg benieuwd naar.
Is er ook een andere versie van Whats App maar dan voor Ipod touch (4G)? (waarmee je ook naar whats App mensen kunt chatten)
Heb wel PingChat (ofwel Touch), maar daarmee kun je alleen berichten sturen naar mensen die ook Touch hebben, en dat zijn er niet zoveel O:)
Laatst bijgewerkt door 1234 op 15-01-12 13:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 14:20

Hallo!

Ik zit met een vraag, die hier thuis niet goed kan worden beantwoord.
Een ipod lijkt mij een fijn ding. Te gebruiken voor muziek, wat spelletjes of leuke/grappige/handige apps en om ergens even te kunnen internetten. Maarja, er hangt een prijskaartje aan. Ik ben niet thuis in de verschillen tussen 1g/2g/3g/4g en weet ook niet wat vandaag de dag de beste keuze is.
Broertje heeft in december een Ipod voor zijn verjaardag gehad, en daar speel ik af en toe een spelletje op.

Maar de vraag is: Moet ik wel een Ipod kopen? Ga ik deze veel gebruiken of blijft hij in de la liggen omdat ik bang ben dat er wat mee gebeurd?
De kosten van een 4g, 32GB zijn niet lager dan 270 euro, en dat is voor iemand zoals aardig wat (meer dan jaarlijks zakgeld, verjaardagsgeld van 2 jaar, 6 maanden werken...) dus weet ik niet of ik er goed aan doe dit apparaat aan te schaffen.

Dan is er ook nog de vraag welke. Welke generatie en welde hoeveelheid geheugen is voor mij dan het meest geschikt. Van 8GB hoor ik ook wel dat het weinig is, maar 32GB vrij duur. Mis daar dan de 16GB. -O-
Verschillen in generaties ben ik nog naar op zoek, maar als jullie daar iets over te zeggen hebben, deel!

Wie o wie kan mij een goede raad geven?

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:06

Ik hoop dat What's App dan ook gelijk ervoor gaat zorgen dat je je eigen geluiden kan uploaden, in plaats van die standaard dingen die ik nu echt zat ben....

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:56

Ik lees net op de site van apple dat de app voor WhatsApp is terggeplaatst.

Laura15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 15:29

ik heb een probleem en ik denk dat weten mijn bokkers vast wel op te lossen.

ik heb vandaag een iphone 4 met abbo gekregen.
nu heb ik me mp meter maar ik zit vanaf het begin al op wifi en toch is er 59,3 mb wifi af en 49,4 kb internet??? hoe kan dit! ik zit alleen op wifi.