Wat koop jij bij de Action?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Juud87

Re: Wat koop jij bij de Action?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:58

@Amanda: Ik werk op het hoofdkantoor, in het magazijn. Ik moet alle producten inpakken en zorgen dat ze bij de juiste vrachtwagen komen :)
Dus ik zie als eerste wat er allemaal is, haha! :D
Zo ook met de reclame. Ik krijg geen korting op reclameartikelen, dus stel dat ik iets moet hebben wat volgende week in de reclame is, en het is een gangbaar product (zoals die haarclips etc) dan haal ik het deze week. Scheelt misschien maar een paar cent, maar is toch weer een paar cent :p Weet alleen niet of de reclameprijs hetzelfde is als de korting voor ons.. Diegene die in Vroomshoop werkt weet dat vast wel :) *ben de naam even kwijt ;) *

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 14:40

flyfly schreef:
Heb vorige week een broek gekocht voor € 1,98. Hoe kunnen ze het er voor maken. Ze zijn in 6 kleuren. Ik heb de roze. Moet hem wel wat korter maken want hij is te lang dus.
Normaal heb je voor dat geld nog niet eens een rits en een knoop, laat staan de stof. Het is 100% katoen ook nog. Heb hem ook al gewassen en is mooi gebleven.
Verder nog van die lelijke lichtgewicht slippers gekocht. En die lopen lekker!!! Zit ook nog een voetbed in. Vorige week in de aanbieding, kosten € 1,15. Ik probeer er straks mee te gaan wandelen.

Ook ik heb er touw gehaald, de rode, en heb er 2 halstertouwen van gevlochten. Van 3 klosjes.
Echt mooi touw hoor. Inderdaad ook mooi om een touwhalster van te maken, maar dan moet ik eerst weer het voorbeeld opzoeken. Kun je ook mooi mee bijzetten met longeren.

heb je een foto van die broeken?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 14:58

zikina schreef:
hier in schuttorf ( duitsland) zit er sinds vorig jaar januari eentje helemaal gelukkig ben ik ermee!

Wáááááááát zikina, "we" hebben een Action in Schüttorf?!? Argh! Cool! Juhuuu!! Da's hier ook "om de hoek", hoef ik niet meer steeds naar Nederland te rijden!
Zelfde artikelen als in NL? Zelfde prijzen?

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 15:03

Ik kom ook net terug van de action, ben nog niet eens zo heel wild tekeer gegaan daar ;) Het was ook best druk en daar heb ik een hekel aan, dus was er snel klaar mee, haha!

De schade is een waterverstuiver, een aloë vera after sun gel, een sport bh en een douchegordijn. Wou nog zo'n gereedschapskoffer hebben als poetskist, maar ze hadden helaas alleen nog de grote, en die zijn wel heel groot!
Volgende week nog maar een keer daarheen dus, dan hebben ze de kleinere weer binnen. Erg vervelend om nog een keer te moeten :Y)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 15:11

Gevonden! Zelfde artikelen, zelfde prijzen, en op 20 minuten rijden!!! *\o/* *\o/* *\o/*
Jemig, en ik al die tijd met moeite tijd vrij maken op een zaterdag om naar NL te rijden...

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 15:12

GamblersCup schreef:
Gevonden! Zelfde artikelen, zelfde prijzen, en op 20 minuten rijden!!! *\o/* *\o/* *\o/*
Jemig, en ik al die tijd met moeite tijd vrij maken op een zaterdag om naar NL te rijden...

toppie!

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 16:12

SimoneDV schreef:
hafjelinger schreef:
Mooi Simone!! :j Hadden ze nog andere kleuren? Want dit brengt me op een idee :P

dankje :)

Ja, rood, donkergroen, geel, oranje, zwart, ehm en ook goud en zilver geloof ik. En zou kunnen dat er nog wel meer kleuren waren hoor :)

Oranje? Vet :):) Ik ga morgen kijken :j

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 16:34

Wie heeft hier strings van de action? :D

Die zijn zo fijn! <3

SulJinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:08

_l_amanda_l_ schreef:
:Y)
En ik moet mezelf echt inhouden om niet te vaak op de "honderd nieuwste producten" lijst te kijken, als ik ooit nog kado ideeën voor iemand moet hebben, is dat DE plek! :Y)

Istie d'r dan????? Dat klinkt inderdaad errrrrrrrg gevaarlijk. :j

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:10

SulJinty schreef:
_l_amanda_l_ schreef:
:Y)
En ik moet mezelf echt inhouden om niet te vaak op de "honderd nieuwste producten" lijst te kijken, als ik ooit nog kado ideeën voor iemand moet hebben, is dat DE plek! :Y)

Istie d'r dan????? Dat klinkt inderdaad errrrrrrrg gevaarlijk. :j

http://www.action.nl/top-100 ;)

SulJinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:52

Dank u ......... ik ga gelijk ff neuzen O:)

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 19:07

Sica schreef:
Ik kom ook net terug van de action, ben nog niet eens zo heel wild tekeer gegaan daar ;) Het was ook best druk en daar heb ik een hekel aan, dus was er snel klaar mee, haha!

De schade is een waterverstuiver, een aloë vera after sun gel, een sport bh en een douchegordijn. Wou nog zo'n gereedschapskoffer hebben als poetskist, maar ze hadden helaas alleen nog de grote, en die zijn wel heel groot!
Volgende week nog maar een keer daarheen dus, dan hebben ze de kleinere weer binnen. Erg vervelend om nog een keer te moeten :Y)

Is die after sun toevallig groen? :))

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 20:12

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 20:36

Max_en_Max schreef:
van die lage zwarte schoentjes gekocht, het lijkt alsof je op rubber laarsjes loopt (super dunne zool) maar ze kosten ook maar 3,95 ofzo:

http://www.action.nl/producten/fancy-da ... telistid/1

ze vallen wel klein uit

Die zijn leuk!

Ik heb laatst die ballerina's van de action (zwart met zwart strikje) gekocht,voor iets van 6,99,ze lopen fijn,mijne zijn dan een maatje te groot (maat 38 was er niet meer :') ) Heb er ook veel reacties op gehad,iedereen vond ze leuk :D

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 20:50

Ik ben vandaag ook bij de Action geweest;
- aloe vera shampoo
- aloe vera cremespoeling
- anti-klit
- haarcreme
- elastiekjes
- kwast
Alles voor mijn paard :D

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:27

De after sun is inderdaad een beetje groenig! Ruikt niet zo fijn, maar is wel fijn spul!
Die schoentjes heb ik ook, in het grijs net als op de foto, lopen erg lekker!

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:29

Florissam; Die ballerina's van de Action heb ik ook al 2 jaar, heb nog nooit zolang met dezelfde ballerina's gedaan, haha! Vind ze heel fijn :j

Aloe Vera shampoo & antiklit heb ik ook! Fijn spul, maar vind het wel stinken :+

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:40

Haha, nou SulJinty, je bent gewaarschuwd (elke keer als ik op die top-100 pagina kijk sta ik de volgende dag in de Action :') )
Vanmiddag (mèt een auto met trailer vol hooi :') ) ff naar de Action: hebben ze mn grapefruitsiroop nog niet.. :\
Maar wel 2 pakjes instantpasta om te proberen, heb nog nooit instantpasta gehad dus ik laat me verrassen!
En drie bellenblazen die wèl compleet zijn, een megazak snoepjes voor in de kantine, en twee mini flesjes Heinz sauzen.
(zit vanaf deze week vaker met twee vriendinnen op het "werk" te eten, dus af en toe gaat er iets nieuws eetbaars mee die kant op :Y) Onze eigen Action-product-test-groep haha)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:13

Max_en_Max schreef:
van die lage zwarte schoentjes gekocht, het lijkt alsof je op rubber laarsjes loopt (super dunne zool) maar ze kosten ook maar 3,95 ofzo:

http://www.action.nl/producten/fancy-da ... telistid/1

ze vallen wel klein uit

Ik heb ze 2 maten groter gekocht..
lekker luchtige stalgympjes, maar het binnenzooltje in 1 dag al kapotgelopen..

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:26

Juud87 schreef:
@Amanda: Ik werk op het hoofdkantoor, in het magazijn. Ik moet alle producten inpakken en zorgen dat ze bij de juiste vrachtwagen komen :)
Dus ik zie als eerste wat er allemaal is, haha! :D
Zo ook met de reclame. Ik krijg geen korting op reclameartikelen, dus stel dat ik iets moet hebben wat volgende week in de reclame is, en het is een gangbaar product (zoals die haarclips etc) dan haal ik het deze week. Scheelt misschien maar een paar cent, maar is toch weer een paar cent :p Weet alleen niet of de reclameprijs hetzelfde is als de korting voor ons.. Diegene die in Vroomshoop werkt weet dat vast wel :) *ben de naam even kwijt ;) *

Had net heel verhaal klaar en alles weg |( dus even een kortere versie
Bedoel je mij?? Woon in Froombosch maar klinkt bijna het zelfde :D werk in Hoogezand als assisent bedrijfsleider

Prijzen verschillen nogal soms is de aanbieding goedkoper en soms is je korting goedkoper, ik kijk dus altijd als ik iets wil kopen en het komt in de aanbieding wat goedkoper is......
Jullie maken momenteel ook lange dagen en dat merken wij ook.....
We zijn een ochtend filiaal maar afgelopen week is het vaak voor gekomen dat ie in de middag pas kwam.....vandaag gelukkig redelijk optijd en ik hoop morgen ook want zaterdag zijn we dicht dus dan extra klusjes doen die we normaal op zaterdag doen.

@ Amanda, ik ben bang dat ie er ook niet meer komt je siroop, we hebben het maar een week ofzo kunnen bestellen en toen was ie al weer op=op....

SulJinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:48

En bedankt Miepie77 ................ na het zien van die lijst MOET ik morgen toch echt ff gaan shoppen bij de Action :roll:

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 23:17

xxriiannee schreef:

Die zijn zo fijn! <3

ik heb ze! ga er morge nog een paar halen. zijn zo fijn.
welke heb jij? ik heb met kant eraan.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 23:19

Ja, geef miepie77 maar de schuld :')
*rent snel weg*

Oh da's jammer tinkersjakie, daar was ik nou echt benieuwd naar ;(

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 23:22

vandaag is de nieuwe action open gegaand
dus morgen even snel langs :)

heb al een lijstje
- shirt en topje voor mij
- shirt voor me vriend
- make up doekjes
- parfum
- iets van sieraden ofzo
- misschien nog slippers of balarina's

is even kijken of ze nog wat overgelaten hebben voor mij :D

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 23:23

_helga_ schreef:
xxriiannee schreef:

Die zijn zo fijn! <3

ik heb ze! ga er morge nog een paar halen. zijn zo fijn.
welke heb jij? ik heb met kant eraan.

:D

Ik heb die zwarte met aan de zijkanten die gedraaide stiekjes. En 2 met kant. (strikje op de achterkant)
Die met kant zijn zo fijn! en mooi!

Welke heb jij?