Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Up_to_Date

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 21:41

Hallo, wie heeft de samsung S3 mini? Hoe bevalt deze?
Zit eraan te denken om deze telefoon aan te schaffen namelijk....
Heb nu een BB.

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 21:47

Ik heb de s3 mini en hij bevalt super, hij is helemaal niet zo mini :D. Nog helemaal geen klachten tegen gekomen.

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:07

Met welke HTC gsm's hebben jullie goede ervaringen? :)
(vooral snelheid, fotokwaliteit, makkelijk typen en goed voor apps zijn het belangrijkste :) )

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:29

HTC 8S

Onbewerkte foto:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 0024_n.jpg

Qua snelheid een stuk sneller dan mijn HTC Desire, typt gemakkelijk en heeft een ideale autocorrect!
Je zit alleen met windows 8, dus heb je minder apps die je kunt downloaden, maar over het algemeen erg goede vervangers. Je kunt wel gewoon Whatsapp en Facebook downloaden. Verder ook Spotify.

Mocht je de telefoon overwegen, kan ik altijd ff voor je kijken of bepaalde apps verkrijgbaar zijn :)

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:50

Jammer dat er windows 8 opzit, heb er niet zo'n goede ervaringen mee. En hij is ook wel heel groot, of lijkt dat alleen zo?
Dus die htc gaat het toch niet worden, maar wauw wat een goede fotokwaliteit voor een gsm (beter dan mijn aldi cameraatje :') )

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:55

lotte_horses schreef:
Jammer dat er windows 8 opzit, heb er niet zo'n goede ervaringen mee. En hij is ook wel heel groot, of lijkt dat alleen zo?
Dus die htc gaat het toch niet worden, maar wauw wat een goede fotokwaliteit voor een gsm (beter dan mijn aldi cameraatje :') )

Windows 8 is pas sinds oktober uit, deze telefoon kwam 10 december ofzo pas uit in Nederland. En is volgens mij samen met de Nokia Lumia de eerste WP8??? Dus ik vraag me wel af wat voor slechte ervaring je hebt daarmee?

Hij is niet veel groter dan mijn Desire past in hetzelfde hoesje, het lijkt denk ik groter omdat het scherm gewoon net zo groot is als de telefoon. Onderkant een centimeter wat geen scherm is.

badass

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:03

Ik heb sinds kort samsung galaxy ace maar wordt er nu al gek van, weinig geheugen sd kaart kan je niks opzetten, geeft vaak foutmeldingen.

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:05

Heb slechte ervaringen met W8 op de laptop, mijn zus heeft die versie en ik blijf toch maar bij de vorige versie.
Ik ben niet zo handig met computers en gsm's, dus voor mij moet het niet al te ingewikkeld zijn in gebruik, en dat gevoel heb ik bij W8 wel (ook bij de nokia lumia van een vriendin van mij kon ik er echt niet mee werken) ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:07

lotte_horses schreef:
Heb slechte ervaringen met W8 op de laptop, mijn zus heeft die versie en ik blijf toch maar bij de vorige versie.
Ik ben niet zo handig met computers en gsm's, dus voor mij moet het niet al te ingewikkeld zijn in gebruik, en dat gevoel heb ik bij W8 wel (ook bij de nokia lumia van een vriendin van mij kon ik er echt niet mee werken) ;)

Oke, ja ik heb het nog niet op de laptop, maar wil het juist wel heel erg graag.
Voor mij persoonlijk werkt WP8 stukken makkelijker dan Android. Ik zag er als een berg tegenop hoor!!! Maar het sprak allemaal voor zich. Dus juist daarom wil ik iedereen deze telefoon aanraden! *\o/*

Het is zo vreselijk overzichtelijk en eenvoudig, ja echt helemaal mijn ding.

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:10

Voor mij is het net het tegenovergestelde :')
Iedereen zijn ding zeker? :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:10

Ik heb Windows 7 op mijn telefoon en vind het ook makkelijker dan Android. Windows Phone of Apple maakt voor mij dan weer weinig uit.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:15

Apple heb ik geen ervaring mee, niet meer dan een ordinaire iPod nano :D

Is WP7 ook met tegels?

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:21

Ja WP7 is ook met tegels :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:36

Hoi! ik wil graag een telefoon kopen. Een smartphone die rond de 100 euro is en het liefst simlockvrij. En een telefoon die op Android draait en een groot scherm heeft.

Weet iemand wat?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:40

Maureen95 schreef:
Hoi! ik wil graag een telefoon kopen. Een smartphone die rond de 100 euro is en het liefst simlockvrij. En een telefoon die op Android draait en een groot scherm heeft.

Weet iemand wat?

Denk niet dat je een telefoon van 100 euro vind mét een groot scherm.
Samsung Young ( of Y weet het niet meer ) is wel fijn.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:47

Die heeft mijn zusje maar ik vind zen iet heel fijn...

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:47

Up_to_Date schreef:
Hallo, wie heeft de samsung S3 mini? Hoe bevalt deze?
Zit eraan te denken om deze telefoon aan te schaffen namelijk....
Heb nu een BB.

Mijn vriendin, en hij loopt vaker vast dan dat ie iets doet... Maar er is niks mis mee volgens de fabrikant :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:11

Maureen95 schreef:
Die heeft mijn zusje maar ik vind zen iet heel fijn...

Zus van mijn vriend heeft hem en is er toch best tevreden mee, snelle gsm voor zijn prijs en net groot genoeg om goed te typen.
Maar dat is mening, ik hou ook liever van een S3 ofzo

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:26

Hee,

Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon die aan een aantal eisen moet voldoen, namelijk:
- Goede camera
- Androit
- niet groter dan een iphone (dus niet al te groot)
- Wi-fi
- 3G netwerk mogelijkheid
- Niet te traag

Iemand een idee?

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:33

ik heb nu een sony xperia s een zeer fijn toestel super snel maakt super mooie foto s,ik krijg nu de samsung galexy s 3 nieuw abbonement.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:45

Ik ben ook al een klein beetje aan het rondkijken maar heb nog niet echt een idee..
In mei mag ik weer een nieuwe telefoon uitzoeken.
Heb nu een HTC Desire S, prima telefoon beviel altijd goed (behalve het uitvallen zomaar.. maar dat schijnt een htc kwaaltje te wezen)
Zit nu te overwegen tussen toch weer een HTC (een van de nieuwere modellen, maar welke?) Of de samsung S3, wil de S4 ook even afwachten die komt in maart uit, maar vrees dat die nog net een stapje te duur word... wil geen abbo van 80 eu p/m of 500 euro bijbetalen voor de telefoon :Y)

Zat eerst ook de Iphone 5 te overwegen, maar mijn vriend heeft die net afgelopen weekend opgehaald, die gaat hem weer omruilen voor een ander, valt toch best tegen voor dat geld.. ik zelf vind hem ook alles behalve fijn werken, dus die heb ik al weg kunnen strepen :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:03

Misschien even afwachten op de S4 ( wist niet eens dat hij uitkwam leuk om te weten! ).
Als je bereidt was 600 euro te betalen voor een Iphone 5, dan is de S4 misschien toch de moeite waard? Ze zullen toch ongeveer evenveel kosten

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:30

Ik ga ook de Samsung Galaxy S4 maar even afwachten, ben razend benieuwd! Er wordt gezegd dat ie eind maart/begin april uitkomt en mijn abbo loopt in mei af, gaaf! :):)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:46

_mexx_lady_ schreef:
Misschien even afwachten op de S4 ( wist niet eens dat hij uitkwam leuk om te weten! ).
Als je bereidt was 600 euro te betalen voor een Iphone 5, dan is de S4 misschien toch de moeite waard? Ze zullen toch ongeveer evenveel kosten

De Iphone 5 zou met het abbo dat ik heb op ongeveer 200/250 bijbetalen komen, dat vond ik ook toch wel vrij fors verwacht dat de S4 nog meer is omdat ie dan echt net uit is. Maar wie weet gooien ze er ook gelijk een leuke aanbieding mee uit :D

15 of 16 maart word ie gepresenteerd las ik, eind april is hij hier in nederland te verkrijgen.

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 17:01