Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lotte_horses schreef:Jammer dat er windows 8 opzit, heb er niet zo'n goede ervaringen mee. En hij is ook wel heel groot, of lijkt dat alleen zo?
Dus die htc gaat het toch niet worden, maar wauw wat een goede fotokwaliteit voor een gsm (beter dan mijn aldi cameraatje)
lotte_horses schreef:Heb slechte ervaringen met W8 op de laptop, mijn zus heeft die versie en ik blijf toch maar bij de vorige versie.
Ik ben niet zo handig met computers en gsm's, dus voor mij moet het niet al te ingewikkeld zijn in gebruik, en dat gevoel heb ik bij W8 wel (ook bij de nokia lumia van een vriendin van mij kon ik er echt niet mee werken)
Maureen95 schreef:Hoi! ik wil graag een telefoon kopen. Een smartphone die rond de 100 euro is en het liefst simlockvrij. En een telefoon die op Android draait en een groot scherm heeft.
Weet iemand wat?
_mexx_lady_ schreef:Misschien even afwachten op de S4 ( wist niet eens dat hij uitkwam leuk om te weten! ).
Als je bereidt was 600 euro te betalen voor een Iphone 5, dan is de S4 misschien toch de moeite waard? Ze zullen toch ongeveer evenveel kosten