HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 19:09

imd schreef:
Ik zit heeeeel hard te twijfelen welke telefoon ik wil. Sowieso een HTC, maar aan de ene kant wil ik niet te veel geld uit geven (= wildfire s), wel een beetje een grote (= desire) maar ik heb nu een telefoon met touch en type en dat vind ik eigenlijk ook wel fijn (= desire Z).

Mensen die deze telefoons hebben: hoe lang kun je met de batterij doen? Als je zo'n 20 smsjes per dag verstuurt en nog een paar keer op internet zit, ongeveer?

Ik doe een hele dag op m'n batterij, meestal is hij dan half leeg.
Hoe minder je doet, hoe sneller je batterij leeg gaat... Vanwege het constante standby staan denk ik.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:03

Tilmar schreef:
Klopt ja, ik heb een desire. Het touch screen is prima te bedienen, ik vind het beter dan die van de ipad.

Enige grote nadeel van de desire vind ik het intern geheugen, dat is echt te klein. Alle opvolgers hebben volgens mij meer.
Ik ga denk ik uiteindelijk een andere rom erop zette, nog even moed verzamelen. Ik heb namelijk geen idee hoe dat moet. Er zijn wel handleidingen, maar die zijn niet echt voor beginners...
Maar daarmee ben je wel van het geheugenprobleem af.

Maar je kunt er wel een geheugenkaart in stoppen lijkt me toch?
F_Orumster schreef:
imd, is de desire z niks voor je? Die heb ik bewust om zn qwerty toetsenbord gekozen.

Jep, die lijkt me wel ideaal, alleen staat de prijs me niet zo aan := Ik hoop eigenlijk dat een goedkopere me net zo goed zal bevallen...
Janine1990 schreef:
imd schreef:
Ik zit heeeeel hard te twijfelen welke telefoon ik wil. Sowieso een HTC, maar aan de ene kant wil ik niet te veel geld uit geven (= wildfire s), wel een beetje een grote (= desire) maar ik heb nu een telefoon met touch en type en dat vind ik eigenlijk ook wel fijn (= desire Z).

Mensen die deze telefoons hebben: hoe lang kun je met de batterij doen? Als je zo'n 20 smsjes per dag verstuurt en nog een paar keer op internet zit, ongeveer?

Hoe minder je doet, hoe sneller je batterij leeg gaat... Vanwege het constante standby staan denk ik.

Hee Janine! Alles goed met jou? Welke telefoon heb jij dan? :)

Janine1990

Re: HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:09

Jaa met mij is alles goed :P Hoe is het met jou? :D
Ik heb de desire, de gewone, twee weken later kwam de S uit, maar ach, facebook weet ik ook zonder knopje wel te vinden.
Vind het een ontzettend prettige telefoon!!

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:13

Dat is nou net het vervelende, ik heb nog 2 gig vrij op het kaartje, maar daar kan je het niet opzetten. De apps nemen vaak intern geheugen in, zelfs als je ze wel naar je kaartje kan verplaatsen.
Als je een andere rom in het toestel zet, dan kan je een deel van je sd card als intern geheugen aanwijzen.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:23

Janine1990 schreef:
Jaa met mij is alles goed :P Hoe is het met jou? :D
Ik heb de desire, de gewone, twee weken later kwam de S uit, maar ach, facebook weet ik ook zonder knopje wel te vinden.
Vind het een ontzettend prettige telefoon!!

Mooi! Met mij gaat het ook prima :) Facebook knopje heb ik ook niet nodig idd :P
Tilmar schreef:
Dat is nou net het vervelende, ik heb nog 2 gig vrij op het kaartje, maar daar kan je het niet opzetten. De apps nemen vaak intern geheugen in, zelfs als je ze wel naar je kaartje kan verplaatsen.
Als je een andere rom in het toestel zet, dan kan je een deel van je sd card als intern geheugen aanwijzen.

Oh dat is wel heel irritant inderdaad ^) Hoeveel/welke apps heb je erop staan?

Ik ga ze sowieso morgen even in de stad bekijken denk ik..

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:30

Ik heb er wel veel apps op staan, maar ik wil er nog wel meer :-)
Alle nieuwere modellen hebben meer geheugen hoor, dan moet je er geen last meer van hebben.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:36

Met 'nieuwere modellen' bedoel je bijv. de desire S zeker? Niet de desire die je nu ook nog kan kopen neem ik aan..

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 07:43

Ik weet het niet uit mijn hoofd, dan moet je even de specificaties vergelijken. Ik weet wel dat het genoeg lijkt (bv 512 mb) maar dat daar heel weinig voor apps van over blijft

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 17:47

M'n HD2 is kapoooet ;(

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 23:49

Mijn G1 is irritant. Ik kan geen Whatsapp installeren, hij speelt geen Youtube-filmpjes meer af en het bereikt valt soms weg. Terwijl dat gewoon zou moeten kunnen want hij is helemaal geupdate en alles. Heb vandaag dus maar de klantenservice gebeld en.... me de Iphone4 laten aansmeren. :')

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 08:30

Een iPhone???? Dat is geen android hè? Dat wordt wennen en het iPhone topic opzoeken :D :D
Eerlijk zeggen als je spijt hebt!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 09:02

Janine1990 schreef:
imd schreef:

Ik doe ook een dag met mijn batterij.. Maar dat ligt er echt aan hoeveel je ermee doet inderdaad.. Ik kan een dag mijn internet aan laten staan en daar trekt hij het makkelijk mee.., msn aan zelfs ook evt.., maar als je er echt wat actiever mee aan de slag gaat, kan het wel eens zijn dat ie wat eerder op raakt.. :)

Ik ben 2 nachtjes weggeweest met de tent en zonder stroom op het trekkersveld. Samen met een juicejack en wat zuiniger met je telefoongebruik doen, is dat prima uitgepakt.. :)

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 11:11

Zo, gisteren de HTC Desire S besteld. Als het goed is komt hij dinsdag aan. ben benieuwd :)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 11:55

Van iPhone krijg je geen spijt, denk ik :=

Mijn HD2 was kapot, maar vond het zo'n poedersuiker dat ik nietmeer de moeite heb genomen hem te laten repareren. Ben nu voor een jaartje overgestapt op de Samsung Galaxy Gio met Android en na het jaartje ga ik aan de iPhone. Dus ik zeg jullie hier gedag :P :evaw:

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 13:20

Anne. schreef:

Mijn HD2 was kapot, maar vond het zo'n poedersuiker dat ik nietmeer de moeite heb genomen hem te laten repareren. Ben nu voor een jaartje overgestapt op de Samsung Galaxy Gio met Android en na het jaartje ga ik aan de iPhone. Dus ik zeg jullie hier gedag :P :evaw:

Ik zou echt spijt krijgen van een Iphone :j

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:44

Jolandaa_ schreef:
Zo, gisteren de HTC Desire S besteld. Als het goed is komt hij dinsdag aan. ben benieuwd :)

Die is mooi! Ik heb er gisteren een vastgehouden, voelt goed! Ben benieuwd hoe die bevalt...
Maar ja.. Ik moet nog ruim een jaar met mijn gewone desire..

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 16:54

nou ik wacht de sensation nog even af over pakweg 2 a 3 weken
mn abo is al afgelopen dus kan meteen verlengen als hij uit is, maar mn desire hd gaat nog wel even mee gok ik zo, al heeft hij de laatste tijd wel vaker dat hij spontaan uit gaat om onbekende reden, heel irritant als je net een mail aan het schrijven bent ofzo.
nu heb ik wat apps verwijderd, misschien dat dat helpt, zo niet gaan we eens naar de winkel..

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:09

__Marije__ schreef:
Anne. schreef:

Ik zou echt spijt krijgen van een Iphone :j

:n
Ik ben van iPhone naar HTC overgestapt.. Nog nooit zoveel spijt gehad :')

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 17:01

ik heb nu mijn abbo verlengd dan. die gaat pas in in juli. Betekend dat dat er nu nog geen internet op zit en dat ik dan op mijn abbo die nu nog loopt (sim only) gewoon internet 'erbij' doen dat ik toch op internet kan?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 17:05

Ja dat kan inderdaad Jolanda :)

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 20:35

Hoi meiden, sorry dat ik binnenval in dit topic :P

Maar ik heb vorige week een HTC wildfire S aangeschaft, in combi met een abo. Alleen het abo gaat aankomende woensdag pas in (nummerbehoud) en ik heb de telefoon al binnen. Er is mij duidelijk verteld dat alles wat ik nu doe op het nieuwe simkaartje, dat het buiten mijn bundel valt. Dus ik ben hem heel slim niet aan het gebruiken!

Maar nu had ik hoesjes besteld, gepast etc. Nu kon ik het niet laten om er alvast aan te zitten, ik zat aan de widget van het weer(?) en hij schoot ineens op 3G (internet toch?). Ik wist niet hoe ik het uit moest zetten, dus heb de hele telefoon maar uitgezet O:) Was bang voor een hoge rekening, haha :D
Kunnen jullie mij voor een volgende keer vertellen hoe ik i'net uit kan zetten? Woensdag zal hij namelijk echt aan moeten en ik denk dat hij niet meteen 's ochtends omgezet is :')

Hahaha, ik voel mij echt een noob nu! :))

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 20:54

Als je oude nummer niet meer werkt dan werkt je nieuwe kaartje en kan je deze gebruiken!
Waarom heb je je oude abbo kaartje er niet in zitten nu?

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 20:58

Omdat mijn 'oude' telefoon nog prima is en ik nog het een en ander aan beltegoed erop heb staan (prepaid) ;)

Ik heb een tijdelijk nummer gekregen van de nieuwe provider en deze wordt dan woensdag omgezet naar mijn eigen nummer. Maar tot die tijd, is al het verbruik op het nieuwe kaartje 'aangerekend' tot mijn abonnement. Vandaar :j

Alleen woensdag zal dus de HTC aan moeten (met het nieuwe kaartje), zodat ze het nummer om kunnen zetten. Dus als jullie mij kunnen helpen wat betreft internet uitzetten als hij die dag per ongeluk op internet schiet, dan ben ik geholpen! :D

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:00

Je kunt bij je instellingen aangeven dat je geen internet wilt gebruiken.. heb mn telefoon alleen even niet bij de hand :P Mobiel internet uitschakelen ofzo! Bij het instellen kon je ook aangeven dat je alleen wifi wilt gebruiken of dat je ook mobiel internet toestaat!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:00

Zet je telefoon aan, druk vervolgens op het uitknopje, daar staat mobiel internet aan, daar klik je op, staat het uit. Voilaaa