Tilmar schreef:Klopt ja, ik heb een desire. Het touch screen is prima te bedienen, ik vind het beter dan die van de ipad.
Enige grote nadeel van de desire vind ik het intern geheugen, dat is echt te klein. Alle opvolgers hebben volgens mij meer.
Ik ga denk ik uiteindelijk een andere rom erop zette, nog even moed verzamelen. Ik heb namelijk geen idee hoe dat moet. Er zijn wel handleidingen, maar die zijn niet echt voor beginners...
Maar daarmee ben je wel van het geheugenprobleem af.
Maar je kunt er wel een geheugenkaart in stoppen lijkt me toch?
F_Orumster schreef:imd, is de desire z niks voor je? Die heb ik bewust om zn qwerty toetsenbord gekozen.
Jep, die lijkt me wel ideaal, alleen staat de prijs me niet zo aan
Ik hoop eigenlijk dat een goedkopere me net zo goed zal bevallen...
Janine1990 schreef:imd schreef:Ik zit heeeeel hard te twijfelen welke telefoon ik wil. Sowieso een HTC, maar aan de ene kant wil ik niet te veel geld uit geven (= wildfire s), wel een beetje een grote (= desire) maar ik heb nu een telefoon met touch en type en dat vind ik eigenlijk ook wel fijn (= desire Z).
Mensen die deze telefoons hebben: hoe lang kun je met de batterij doen? Als je zo'n 20 smsjes per dag verstuurt en nog een paar keer op internet zit, ongeveer?
Ik doe een hele dag op m'n batterij, meestal is hij dan half leeg.
Hoe minder je doet, hoe sneller je batterij leeg gaat... Vanwege het constante standby staan denk ik.
Hee Janine! Alles goed met jou? Welke telefoon heb jij dan?