Ik krijg ineens bij Hotmail ineens het bericht Je nieuwsberichten worden geladen... in die balk!.... en dan loopt bij mij de hele zooi vast!!! ^&%$^%$-RECLAME van Microsoft??!!!!
Hoe kan je instellen, dat je je gesprekken zo krijgt zoals op het plaatje?
Alvast bedankt!
Klik met je rechtermuisknop op een leeg stuk van de taakbalk en selecteer Eigenschappen. Daar kan je dan aanvinken dat je "gelijksoortige knoppen gegroepeerd worden".
Nee hij doet het nog steeds niet. Het doet heel lang met aanmelden en dan krijg ik een scherm (wat ik wel een vaker krijg) Dat ik waarschijnlijk problemen heb met internet enzo, dan druk ik op herstellen en is alles goed. Doe ik me weer opnieuw aanmelden (dan moet hij het dus doen) En krijg ik steeds hetzelfde
Ik wilde net even een contact toevoegen maar ik moest wel2 x op OPSLAAN drukken voordat die &^$%$&^%$&^%-HOTMAIL het gesnapt had! Als het nog effe zo doorgaat, stap ik over naar GMail!
wel 2x..zozo kijk uit straks wordt je moe! Hahah Ondertussen na 30x pogingen kom k nogsteeds geen msn en geen live hotmail op...heel irritant want moet nog een aantal dingen voor school regelen..
ja en ik vind het vreselijk irritant. eerst zat ik er nog gewoon op, want meestal zat msn de hele dag bij mij aan. maar toen viel mn computer uit en kon ik er daarna niet meer op komen