Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnoukShel schreef:Over twee weken krijg ik deze Telefoon de Samsung E900 SLidephone met Touch Screen..
Iemand ervaring hiermee???
Melisjee schreef:das indd een mooi dingmaar nooit een LG voor mij
liever een siemens CL75
(met roosje hea
)
Irismacho schreef:Melisjee schreef:das indd een mooi dingmaar nooit een LG voor mij
liever een siemens CL75
(met roosje hea
)
Die siemens vind ik zó ontzettend lelijk
Achja ik krijg de Lg waarschijnlijk Dinsdag.. zie wel hoe goed/slecht ie is.. Heb er iig nog geen rare verhalen van gehoord, behalve die van jou (vader) wat je net vertelde dan..
Kimberley77 schreef:Toevallig niet iemand hier die geen abbo van Tmobile heeft, maar ergens anders een abbo heeft en een nieuwe gsm mag uitzoeken? Ik heb abbo van tmobile en mag dus ook een nieuwe uitzoeken en wil persé een model van Nokia wat natuurlijk weer niet bij tmobile te krijgen is, grrr.
Bestel ik er 1 voor jou en jij 1 voor mij en dan ruilen??hihi
@Kido, hoe bevalt de N73? als ik dus niet de N72 kan krijgen, dan denk ik erover om die ook aan te schaffen..heb al jaren Nokia, nu een jaar tussendoor Motorola gehad en heb zo'n heimwee naar de Nokia..
Kido schreef:Kimberley77 schreef:Toevallig niet iemand hier die geen abbo van Tmobile heeft, maar ergens anders een abbo heeft en een nieuwe gsm mag uitzoeken? Ik heb abbo van tmobile en mag dus ook een nieuwe uitzoeken en wil persé een model van Nokia wat natuurlijk weer niet bij tmobile te krijgen is, grrr.
Bestel ik er 1 voor jou en jij 1 voor mij en dan ruilen??hihi
@Kido, hoe bevalt de N73? als ik dus niet de N72 kan krijgen, dan denk ik erover om die ook aan te schaffen..heb al jaren Nokia, nu een jaar tussendoor Motorola gehad en heb zo'n heimwee naar de Nokia..
Ruilen is lastig dan zit je met sim locks enzo en als je die er ilegaal afgaald is die niet meer verzekerd van garantie!
N73 is super phone smsen is ff wennen knopjes zitten elders dan op me oude phone verder super!
Zit zoveel op dat ik er nog niet alles mee getest heb![]()
Kan meer als de N72 op www.newmobile.nl kan je vergelijken met elkaar!
Irismacho schreef:Lekker druk hier
Krijgt dan helemaal niemand meer een nieuwe telefoon